Followers MamaTisya

Tuesday, September 24, 2024

Thai Milk Bun Viral

 


From Bangkok with love 😘 
dpt juga merasa Thai Milk Bun yg viral ni
bila tringin...mmg laju je aku bab2 viral ni kan :-p

aku baca review perisa butter & milk yg sedap
tp adik aku ckp milk lg sedap


1 bekas ni duit msia dlm rm 19
ada aku jmpa kedai vendor jual dlm rm 30 mcm tu
aritu aku dh smp kt area kedai vendor tu 
tp tkde parking lps tu nmpk ramai org...so tk jadi la 
mmg dh rezeki nk dpt juga merasa dr adik aku yg br blk holiday Bangkok


gmbr cousin tisya kt Bangkok layan perisa strawberry & butter


roti lembut.....sedap...makan sejuk222 
di kala cuaca panas...so yummy 😋 TQ Angah 🥰 

walaupun cut sugar...dpt merasa sesudu dua okla....org kata wat ngaso2








ni kwn IG , kakak die borong juga
ada perisa nutella, butter, milk, coconut sangkaya


korang dh try tk Thai Milk Bun Viral??


6 comments:

  1. Tak makan yg original Thai, beli dari Bakers terkenal jugak tapi tak shedappp!

    ReplyDelete
  2. Belum try, baru je tau pasal TMB ni. Nak cari la nanti kalau ke KL. Kuantan ni lambat sikit sampai yang viral2 ni hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp cpt sold out dkt kedai vendor..tu pun ada ari2 tertentu je yg ada stock

      Delete
  3. Tak tahu pulak yang ni viral dan tak pernah merasa lagi ni Amy.

    ReplyDelete
  4. Lom try lg.nmpk sgt sedap laaa🤤🤤

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...