Followers MamaTisya

Friday, September 13, 2024

Senamrobik bersama Penyanyi Adilla Idris



Salam Jumaat...ramai dh start cuti ke???
opis sunyi ramai dh cuti & ramai juga yg  kena bertugas di MAHA
aku dh lama tak bertugas...last bertugas tahun 2018



sempena Program Bernas Sihat 2023 entry peram dlm draf :-p 
salah satu aktiviti adalah bersenamrobik
lokasi kt tapak parking area opis je

 


sebelum ni aku dh pernah jumpa Adilla Idris ni time event blogger

 



org bersenamrobik..sempat lagi kami wefie


lps tu sengal2 bdn ..almaklumla jrg exercise :-p




sempat juga bergambar bersama Adilla Idris
actually dia merupakan juga adik kepada komposer dan peniup saksofon terkenal, JARI


geng aku amik tmpt kt bahagian dpn..br la nmpk muka kan :-p


8 comments:

  1. aktiviti yg bagus..cantik warna tshirt korang...

    ReplyDelete
  2. Setiap kali saya nak pi umah family di subang rajin gak lalu depan Bernas ni.. tp jalan lama dah dibuka so dh x lalu dah hehe

    ReplyDelete
  3. Tumpang seronok. Bestnya. Lawa warna baju hijau tu.

    ReplyDelete
  4. Nama macam familiar tapi terlupa penyanyi ni famous dengan lagu apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagu famous dia tk pasti tp die suka nyanyi lagu medley cth nya lagu bukan aku tak cinta kumpulan iklim

      Delete
  5. Seruuuu event macam ini 😍😍😍😍. Saya pun pasti ikut kalo ada event yg relate dengan olahraga. Apalagi ada singer sebagai tamu kan 😄..

    Salfok dengan warna lipstik kak Julia. Cantiiik sangat fuschia color.

    ReplyDelete
  6. so x de kat MAHA laa ya? kalau x boleh jumpa nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah tk bertugas...bg peluang kt staff baru plak utk bertugas

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...