Followers MamaTisya

Monday, November 12, 2018

Ariani Jumbo Member's Day



aritu ada jumbo sale ARIANI..
utk pencinta tudung  ARIANI sure rembat mcm2 kn sbb murah dgrnya
aku bukan minat pn sbb mahal kan..tp mmg cantik2 coraknya
 tp disebabkan die tgh pantang ..tk dpt la die shopping sakan


ni MIL & SIL aku aritu pi Jakel sbb beli kain utk majlis wedding adik ipar aku
lps tu depa singgah ARIANI...beli 3 helai instant shawl ni utk tisya
kalo tgk tagged rege sebelum sale tu mmg ratusan la
yg oren tu rm 169..yg 2 lg tu rm 135 tp sbb ada sale tu xsilap dlm rm20-30 each


hubbyku buat member's card utk aku ni


kemain kecik2 dh pakai tudung mahal dr ARIANI....
aku pernah ada 1 koleksi ARIANI ..kwn bagi adiah
tp yg jenis awning plain ..tp bole buat inner sbb singkat 
MIl, SIL,biras aku semua pencinta ARIANI
aku je pakai tudung murah2 je


korang yg pencinta ARIANI, byk helai ke grab aritu masa sale???

9 comments:

  1. Wow banyaknya shopping kat Ariani. Untung ada members card yer

    ReplyDelete
  2. Itulah biras Mrs. A pun pergi Ariani Senawang tapi katanya yang menjadi pilihan hati bila ditanya sales girls tu semua dah sold out hurmmm... ntah iya ke tidak tu asal tanya sold out, sold out hahahahaa annoying katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg cantik2 cpt la tu kot sold out ...sbb dgrnya murah ..yela biasa ratusan kn...dpt diskaun bwh rm100 murah la bg pencinta ariani

      Delete
  3. Cantik2 Tudung Ariano. Ramai org suka sebab quality bagus. Mama? Mama pakai yg murah2 je

    ReplyDelete
  4. Masa sale berbaloilah beli.. s3bab jadi murah sangat kan.. tapi Sha tak minat Ariani.. suka tengok corak corak dia je..

    ReplyDelete
  5. Ariani ni SA suka corak dan warna2 pastel tapi yang SA suka tu yang mahal2 la...hahaha...adik SA memang giler Ariani..sanggup berhabis tu demi Ariani

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...