Followers MamaTisya

Friday, November 2, 2018

Homemade Gulai Lemak Ikan Keli Salai...yummmyyy




adoi pagi ni tgk menu fav ..gulai lemak ikan keli salai
kemain adik aku whatsapp smlm gmbr ni


adik laki aku 1st time pi pasar beli ikan keli..
biasa arwah wife yg selalu pi pasar kn


pastu menyalai plak


adik ipar masak Gulai Lemak Ikan Keli Salai...dapnye
aku tk pernah lg masak menu ni..biasa masak ikan keli berlado je


ni smlm parent & adik aku blk dr tapah pi shah alam...
syok la depa dinner menu ni smlm..ngada adik aku post kt IG story :-p


adik ipar baru aku ni dlu die niaga kedai mkn...mmg menu masakan nogori..
aritu masa tahlil arwah....menu gulai lemak daging salai ni adik ipar gk masak ..sodap

8 comments:

  1. daun aper dia campur tu mamatisya - nmpk pun udh sodap

    ReplyDelete
  2. Uish.. sodap nie.. memang terangkat makan nie..

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak makan ikan keli masak lemak, terliur dah ni

    ReplyDelete
  4. Pandainya adik ipar masak.. patutlah tokei kedai rupanya

    ReplyDelete
  5. Ohh patutlah pandai masak rupanya mmg tukang masak ... Orang nogori mmg faveret dia masak lomaklah yek MT ...
    Hakak suka jugak ikan keli ni tp jarang pulak belinya

    ReplyDelete
  6. Terus teringin...sedapnyaaaaaaa....tapi kena betul2 sihat dulu haaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...