Followers MamaTisya

Friday, October 18, 2019

Homemade Grilled Salmon with Tartar Sauce


sebelum ni aku masak salmon grilled with white sauce
bole tgk resepi link kt bawah
tp arini nk share salmon grilled with tartar sauce


lama tk mkn salmon camni..yg aritu salmon sekeping yg byk tulang tu
bakar dlm air fryer dlm 15minit set kan suhu 180


ni la homemade tartar sauce Chef hubbyku yg buat
bahan2 : mayonis, perahan lemon, bawang holland-dicincang,
 gula secukup rasa...sukatan tu pandai2 la adjust
cara2nya: gaul smua bahan2 tu..siap...mudah kan

tartar sauce ni slalunya makan ngan fish & chip tp nk mkn ngan salmon pn bole





lps tu aku masak juga spaghetti carbonara utk ank dara

8 comments:

  1. selesai dah satu hidangan kann..sedap pun ...sihat pun ada

    ReplyDelete
  2. alahai...ni buat nak beli air fryer ni

    ReplyDelete
  3. favourite saya salmon ni. hehe. boleh lah nanti saya tiru resipi ni

    ReplyDelete
  4. Boleh try nti.. nampak sedapp ;)

    ReplyDelete
  5. Sedapnya. sos mayonis perah lemon pun dah sedap dah makan dengan ikan salmon grilled ni

    ReplyDelete
  6. Alaaa...teringat Salmon 2 keping kat dalam fridge kat umah seremban...lupa nak masak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...