Followers MamaTisya

Thursday, September 9, 2021

Mini Magnum ~ Korang dah try Cookies & Cream?



bln july aritu aku beli aiskrim mini magnum ni
ada update kt ig story tanya sape dh try yg Cookies & Cream
sbb yg Almond & Classic tu dh biasa kan
so ramai yg vote manis sangat


so ni la 3 jenis packagingnya


ok utk pendapat aku..mmg manis la sbb white chocolate
tp sebab aritu aku mkn samyang carbonara yg ada rasa pedas tu
so bila mkn yg cookies & cream yg manis ni okla
tp kalo nk mkn next time..mayb takla


fav aku semestinya yg almond ni


yg classic ni anakdara suka


aritu beli kt aeon big ada promo rm 11.99..normal price rm 14.99
1kotak tu ada 6 pcs..so stiap perisa tu ada 2pcs

 

9 comments:

  1. alamak bila ramai vote manis tak terasa nak mencuba.

    ReplyDelete
  2. dah try...ha'ah coklat dia mmg manis..

    ReplyDelete
  3. Rasa macam dah cuba tapi tak ingat dah. Kalau white chocolate tu memang manis rasa dia.

    ReplyDelete
  4. Manis sangat ye... bolehlah makan sikit saja, bagi dua dengan anak.

    ReplyDelete
  5. Cute macam ni PC suka,,tapi bila manis tu macam nanti-nanti dululah.

    ReplyDelete
  6. terbayang kemanisan .. ngilu terus

    ReplyDelete
  7. mugnum classic saja yang saya suka so far

    ReplyDelete
  8. Kalau orang tengah berlari perlukan gula bolehlah makan cookies and cream.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...