Followers MamaTisya

Tuesday, November 15, 2022

i'm back from Terengganu


salam uolsss.....
lama tkde entry sbb aku outstation ke Terengganu lastweek
tp yg follow IG Mamatisya, sure tau aku aktif di sana
keje byk almaklum la 3 hari tk masuk opis kan
so aku share gmbr mkn2 la dlu ye


smp Ganu aritu dlm 4.30pm camtu...on the way ke hotel , mmg lalu pantai
tu yg singgah Warung Pok Nong layan celup tepung


yg baju biru tu la Pok Nong ...puas ati la akhirnya  dpt jua aku merasa mkn sini
time aku holiday Ganu thn 2020 dulu tutup...akhirnya thn 2022 br dpt merasa
sbb sini antara yg femes la ...adik2 aku pn dh byk kali pegi
aku je baru smp ...manjang tgk gmbr celup tepung adik2 aku share....kesian :-p


yg ni plak sarapan pagi di Nasi Dagang Atas Tol sebelum balik KL
lama dh tringin nk try dr thn 2020 lg..akhirnya 2022 dpt juga makan


mmg viral juga la....masa aku holiday thn 2020 tu..
so husband kata nanti cuti2 terengganu lg 
tp dok plan2 nk holiday tk kesampaian
sudahnya ada rezeki dpt mkn sini time aku outstation last week
ni bkn musim cuti sekolah, tkde la pjg



minggu ni nampaknya work from home sbb  kontak rapat dgn MIL
yg didapati +ve smlm....smoga die cpt sembuh..simptom batuk & sakit tekak 

8 comments:

  1. Semoga cepat sembuh ur MIL.

    Nampak sedap sgt Nasi Dagang tu... Kita berapa kali dtg Ganu tak dapat jugak makan NDAT sebab husband tak makan. Layan Mat Binjai aje.

    ReplyDelete
  2. rindu makan kat pok nong, kalau ke kuala terengganu memang kerjanya cari makan best je lah

    ReplyDelete
  3. nampak akak senyum puas hati tu semua yang nak dah dapat

    ReplyDelete
  4. meriah makan2 bila outstation..best!

    ReplyDelete
  5. Kalau outstation memang amik kesempatan la makan kat tempat best2 kan...

    ReplyDelete
  6. gi pantai timur mmg aim makan yg celup2 tepung jelah...
    tengok teh ais madu tu mcm terliur juga

    ReplyDelete
  7. Dua gerai ini memang best.. Rasa macam nak ke Terengganu juga..Rindu

    ReplyDelete
  8. nasi dagang atas tol tu dah lama aim nk g tp ke sudahnya x pegi pun wpn dah smpi sn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...