Followers MamaTisya

Wednesday, November 16, 2022

wordless wednesday #546



adik aku & isterinya pegi menunaikan ibadah umrah 12 nov yg lalu
smlm adik aku share gmbr lps tawaf dgn baby Ibrahim
rezeki baby Ibrahim seawal umur 100 hari dpt pegi ke Tanah Suci


ni kali ke-3 dh adik aku menunaikan umrah
kali pertama thn 2015 dgn arwah isterinya & parent aku skali
kali ke-2 thn 2018 dgn parent aku & adik lelaki aku
smoga ada rezeki aku jua utk menjadi tetamu Allah nanti ...Aamiin


ni masa baby Ibrahim 7 hari usianya...
lahir secara normal pd 5 Ogos 2022 di KPJ Batu Pahat
berat 2.96kg...aku pun tk jumpa lg baby Ibrahim ...hanya tgk gmbr je la


ole2 dr Tanah Suci, opismate baru blk dr Makkah akhir bln 10 aritu
ada ukiran namaku dkt sejadah..TQ Kak Ruzi

 

9 comments:

  1. Semoga Adik Amy mendapat umrah yang mabrur dan semoga impian kita semua untuk kesana di makbulkan juga...aminnnn

    ReplyDelete
  2. Rezeki baby ibrahim... seawal 3 bulan dh menjejakkan kaki di tanah suci

    ReplyDelete
  3. Seronok tengok orang jejak kaki ke Tanah Suci

    ReplyDelete
  4. Semoga mendapat umrah yang mabrur..
    In shaa Allah! Semoga ada rezeki kita untuk jadi tetamu Allah swt.. Aamiin!

    ReplyDelete
  5. Aamiin..semoga kita dpt jadi tetamuNya..

    ReplyDelete
  6. org KL tak jumpa pun lagi baby..baby dah sampai Arab dah ha

    ReplyDelete
  7. Aamiin.. Semoga kita juga diberikan peluang dan kesempatan untuk menjadi tetamuNya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...