Followers MamaTisya

Friday, February 2, 2024

Weekend balik kampung




sabtu lps balik kampung,,,cuaca bole tahan panas


alhamdulillah majlis doa selamat & bacaan yasin family


adik lelaki aku kt johor je tkde




mama masak2 di bantu oleh chef kajang (adik ipar aku)
menu nasi minyak, ayam masak merah, dalca daging + perut & acar
sirap tu menguji kesabaran di kala cuaca panas
tp aku alhamdulillah masih minum air kosong tu je 



v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v


v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v

v
v
v
v
v

dh alang2 tu..adik aku ckp nk beli kek celebrate birthday Firas
kiranya belated dh ni sbb birthday Firas 12 January genap setahun


bkn senang nk bergmbr sefamily ni




birthday boy dgn cousin2 yg ada


tido pn cute


menu ada pandan layer cake, tauhu anora, pulut inti,
jelly kelapa, nugget, fruit cocktail & oren






,




maklong with birthday boy,
ramai geram nk gomol2 pipi gebooo tu
tp part nk dukung smua surrender  
sbb beratnya dh 11.5 kg...lenguh :-p



 

15 comments:

  1. Limau tu, kat semua rumah ada sekarang, hihi. Bagus, mamatisya tak lut tengok air sirap tu.

    ReplyDelete
  2. Bam bamnya besday boy🀩☺️

    ReplyDelete
  3. amboiiii
    kus semangat firas
    eee geramnyaaaa pipi pau tu!
    happy belated birthday baby boy!

    ReplyDelete
  4. Alolo comelnya Firas... Mmg la ramai yg geram 🀩
    Seronok adik beradik dekat², senang nak berkumpul selalu alhamdulillah.

    ReplyDelete
  5. Comel nya Firas. Happy Birthday. Sirap tu memang lah enak kalau panas2, salute la mamatisya minum air kosong je. Ai ai ni tak tahan hehe.

    ReplyDelete
  6. Happy belated besday hensem boy. Geram tgk dia rasa nak gigit² hihihi

    ReplyDelete
  7. Meriah πŸ˜„πŸ‘.. nasi minyaknya 😍. Dah lama tak makan nasi minyak. Trakhir makan ini saat ke Palembang Krn memang nasi minyak banyak dijual di sana. Atau daerah Riau.

    Gemaaasnya si adek 😍😍. Memang teringiiin nak cium pipinya yg tembem itu πŸ˜„❤️

    ReplyDelete
  8. meriahnyer., hehe sonok balik kampung

    ReplyDelete
  9. best nyer berkumpul bersama2 family. epi belated bday bby boy

    ReplyDelete
  10. Sedapnya nampak nasi minyak tu...lauk tu..aduhhh..dah la tgh craving...pandan layer cake tu..alahai...tapi tgh cut sugar kan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...