Followers MamaTisya

Thursday, January 27, 2011

dating ngan 2 pemenang


patutnya mkn2 ni berlangsung 31hb dec 2010..
tp dh PM umum cuti di atas kemenangan MALAYSIA
so tunda la ke 1 tarikh iaitu 21 jan 2011 yg lepas

tuan umh posing dlu:-p

hah ni la 2 pemenang yg di rai
saper lg kalo bkn Suziey & Ayu Rafikah
suziey rsnye rmi yg kenal...ke ada yg tk kenal???

suziey ada sorg anak lelaki yg cute
dan suka mkn2 mcm aku gk
aku kenal suziey since blogger gathering yg 1st
lps tu continue ngan 2nd blogger gathering
kami kenal thru blog je bkn kenal b4 ni
cz ada yg tnye dh lama kenal ke....


tp ayu rafikah mayb rmi tk brp kenal
ayu ni slh sorg geng compers mcm MZ...
kalo tk caya sila jenguk blog die
yg sentiasa tayang adiah yg best2...
die byk join contest thru magazine, paper
dan yg PASTI adiah2nya sgt lumayan
seorang ibu pd 5 org anak
kagum aku cz die sempt join contest
even ada anak kecik


sempt la borak2 suaikenal apa yg patut
cz suziey & ayu br 1st time jumpa
szuiey dh lebih 5x aku jumpe:)
aku kali ke-2 jumpa ayu
tp kali pertama aritu tk sempt sembang sgt
time aku collect tiket free peterpan:)

dessert utk 2 org pemenang
ingt tk entry smlm aku tnye perbezaan
aku dh bg jawapan kt entry b4 ni
kurang menarik cz yg 1st time aku mkn dlu ada topping choc
& hazelnut pn byk...yg ni skit je
mayb staff diorang terlupa kot nk ltk topping tu
tkpela...janji abis licin gk:)


masa utk celup-celup....

dh mkn manis2 kena lawas ngan cold water:)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
b4 lyn eskrem kt Baskin Robbins,
kami mkn kt KFC dlu:)





**2 pemenang itu pn dh update entry mkn2..aku je yg lmbt cz bz kn...
so kalo nk tgk klik link di bwh:




**next GA coming soon......yg pasti adiahnya mkn2 bersama penganjur gk...tguuuuuuuuuuu

12 comments:

  1. layan mkn2 je kat blog u amy. :)

    ReplyDelete
  2. ehh, cpt2 buat contest.. nk makan2 jugak hehe..

    ReplyDelete
  3. thanks ya utk hari tu... me seronok sgt :p

    ReplyDelete
  4. sedap gile
    eskem dia elok je bulat2

    ReplyDelete
  5. suziey aku jeles...
    hehee
    sedap nye aiskem
    bila la nk try celup2 ni

    ReplyDelete
  6. Untungnya sapa yang menang ..
    dpt makan eskerem besh.

    ReplyDelete
  7. wah sedap eskrem tu k, tak pernah makan eskrem camtu...semoga murah rezeki k amy

    ReplyDelete
  8. wah2 cedapp nyer dikk .. donut tu kan .. cicah choc ya .. adehhhh terasa kat tekak nie huhuhuh

    ReplyDelete
  9. me sgt jeles hokeyyy hehhe
    ayu tu,setiap minggu dia menang hadiah worth ribu raban--memang tabik spring sungguh--tp dia memang join byk giller contest, so memang deserved to win byk2+lumayan pun!!

    ReplyDelete
  10. bestnye kalo dni dibelanja akak hehe.. lariksssss

    ReplyDelete
  11. fuhhhh byk n3 ko aku miss..sedang mengkatamkan..bz wei..hehe..mklumler nk cuti jgk..eekek:D

    mmg maveles la eskrem tu..watie tnya aku halal ke..aku cek tadi sah halal..tp xtau la klu dh ditarik blik..erkkk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...