Followers MamaTisya

Sunday, January 9, 2011

kain sari dr INDIA


FIL br je blk dr INDIA
spt biasa sure ada ole2 utk isteri,anak & menantu
ni kali kedua dpt ole2 dr INDIA
yg 1st dlu dpt bj ala2 punjabi adik ipar ku yg bg
kalini dpt kain sari & pashmina..tq BABAH....

kain sari & 2 pashmina

kain sari tu colornye berton
jp nmpk mcm kuning.... jp nmpk mcm merah
tisya nmpk corak tu ada STAR
trus die nyanyi lagu "twinkle twinkle little star"

1 pashmina beso & 1 pashmina kecik

yg ni pashmina aku bli kt BerjayaTimesSquare jumaat lps...




15 comments:

Farra Dhelina said...

wah kain sari tu nk buat ape kak?? sari ke? heee boleh ke buat baju kurung kak? mesti bukak dia besar kan? 6meter ade ke?

Gieyana said...

cantikk...suka sari tue..

ieda said...

bestnya dikk FIL ingat kat menantu dan anak2 ... kira jenis prihatin lah kan :)
cantik2 kain tuu dik .. tapi akak kalau sari nie x pandai nak buat baju sbb kain di x sama mcm kain kita kan .. ada potong2an nya :)

BIONIC WOMEN said...

wahh, bestnya dapat hadiah. Masa arwah toki ada dulu, selalu jugak dapat hadiah dari india, sebab toki saya berasal dari mumbai, india..
tapi skang dah meninggal..

Hidayah said...

kain sari tu cantek aaa...da lama takde baju kain sari..

Mama Zharfan said...

sgt cantik!! i like :)

mama rifQy said...

chantik kain sari tuhh..kaler pon best!!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnya FIL amy sellau pi oversea, keje ke & jenjalan, syok la dapat ole2

ZanaNordin said...

cantik kain sari tu
tone kaler dia pun sweet jer...

buat baju kurung moden cantik amy..nak2 awak tu slim melim badan

Ummi Dania Yasmine said...

kain sari sgt blink2. leh buat baju raya.....glam tue...:)

Nana said...

kita raya thn ni pon
kain sari gak hehe
bli utang br abes bayo
xtau lg nk wt pesen apa?

julia said...

sonoknya dpt ole2...kain sari tu cantim nyah, ko nak wat per nanti...

zura@iwan said...

lawa2 la sari & pashmina tu....frm India lg tue..

tiefazatie said...

wah..best tue sis..wat baju kurung pun ok gak..hihi

mummY2Y said...

bestnye..cantik ar sari tu..teringin nak beli sari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...