Followers MamaTisya

Sunday, January 30, 2011

Top Commentator - Lucky Draw By Mama_Balqis



nama aku slh seorang yg tersenarai
dlm top komentar kt blog anje



so utk yg tersenarai ada lucky draw
tp kena citer serba skit psl diri aku & blog aku ni
br layak utk cabutan bertuah yg akan di cabut oleh anak dara anje
saper lg kalo bkn BALQIS


MamaTisya nama panggilan di kalangan blogger...tp ada gk yg panggil AMY @ ERYN...nama btul Aimi Shalfarina...yela skarng br sorg anak...sok2 ada tambahan kena tukar nama panggilan aku....asal Kelantan tp rmi yg tk caya .....mayb aku tkde ckp dlm slang klate kot.....ye la tkkn ngan org luar, aku nk ckp klate,kn tk phm plak:-p......mmg lahir kt klate..sempt sekolah smp darjah 2 kt klate.....lps tu pindah KL and sekolah kt kl smp la skarng ni dh kawin pn menetap di KL..........bln april nanti umur aku br 33 thn....ada gk yg tk caya...ingt aku muda lg:-p


kawin august,2006...kami kenal thru chatting YM.....kami dua2 sama bidang IT......kegemaran kami byk persamaan......antaranya suka tgk wyg tp dh ada anak kena tgk time free la....suka mencuba makanan kt byk tmpt, tu psl byk entry dlm blog ni p mkn2....

1st wedding anniversary kami celebrates bertiga...tk sempt nk celebrates berdua cz baby dh kuar...alhamdulillah rezeki dpt baby cpt lps kawin termakbul...cuma utk bg adik kt tisya, blum ada rezeki lg....insya allah ada rezeki kami nanti....

anak dara yg dh makin membesar...bln 6 ni genap la 4thn....like mother like daughter...trademark sama - posing mesti nk cekak pinggang.........


sukan yg aku suka main- bowling tp tkde la terror sgt..tp pernh gk la menang utk kategori individu wanita:)....selain bowling, aku main gk netball & futsal.....tp disebabkan aku ada sakit tulang belakang.....so aku terpaksa stop...


start blogging april 2009...1st time join contest anjuran anje....dan tisya adalah pemenangnya.....
WINNER TODDLER SUPER MODEL CONTEST - GIRL....
lps tu rajin gk la join contest2 yg ada..time tu tk byk sgt mcm skarng ni...so di samping join contest, dpt kenal kwn2 br....tp 2010 aku dh slow skit join contest disebabkn komitmen kj...2011 ni pn mn yg sempt, aku join.....support kwn2...byk kenangan pahit manis dlm join contest2 ni....smua tu lumrah dlm dunia contest di alam maya....tp yg paling best dpt kumpul byk
koleksi FM
sejak jd blogger:)

lps tu join GATHERING BLOGGER...bertmbh2 lg kenalan br....sgt best bila dpt berjumpa kwn2 alam maya....mcm dh lama kenal je....femes bila blogger msk paper & majalah:).......


1st blogger gathering june 2009 @Tasik Titiwangsa

2nd blogger gathering feb 2010 @Tasik Perdana....
dgr2 ada 3rd gathering nanti....kalo aku kelapangan, insya allah nk join lg.....

1st time join event Nuffnang yg sgt happening dan event ni juga tersenarai dlm Malaysia Book of Records....& 1st time gk jumpe anje kt sini....kalo dh jmpe blogger, WAJIB berposing :)......blog anje byk info psl tutorial Nuffnang utk rujukan kwn2.....


aku yg suka Jalan-jalan Cari mkn...so kalo ada yg tktau nk mkn kt mn....bole dpt info kt label Makan-makan kt blog ni....SHARING IS CARING....



selain dr mkn2 aku suka shopping time jcard....sebab apa time jcard??sebab bole dpt voucher byk dan mmg berbaloi-baloi ....:) nasibaik la umh dkt ngan JUSCO :)


awal2 dlu, aku mmg tk minat blog cz suka fotopages lg...sebab suka tgk gmbr byk....kalo blog ni mcm kena citer2....aku jenis yg tk brp reti nk bebel2 sgt........tp hubbyku yg support utk buat blog....so lps tu trus jatuh cinta smp skarang:).......penganjur ckp soh simple2 je tp aku mmg suka ltk gmbr byk...br meriah bila update blog :)


ok, itu je la serba skit citer empunye blog MamaTisya...nk tau apa lg.....jgn segan2 tnye ye:-p




9 comments:

  1. besh baca entry ni :) sbb me boleh lebih mengenali amy :)

    good luck yer :)

    pic tisya yg menang contest anje tu sgt comel!! memang layak menang :)

    me masih ingat, amy yg ajar me 1st time me guna photoscape dulu--terhutang budi sampai bila2 :)

    ReplyDelete
  2. citer ko jelas & padat :)

    ReplyDelete
  3. TQ2 mantap ayat & padat, sonot biler lebey mengenali kengkawan blogger kan, sebelum ni baca entry ari2 je, tak tau asal usul semua...mohon permission untuk copy cat entry ni untuk publish kat blog kita nanti k...good luck

    ReplyDelete
  4. good luck yer..

    best2 baca..leh kenal lebih rapat..

    ReplyDelete
  5. wah..best baca psl sis nie..
    tahniah sis!
    all da best!

    ReplyDelete
  6. memang suka baca blog mamatisya ni
    dok usha makan apa... makan mana
    jadi tau la harga makan situ mampu ke idak nak pegi... hehehe

    ReplyDelete
  7. ok dah copy paste untuk review esok pagi kol 9.00...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...