Followers MamaTisya

Tuesday, January 11, 2011

menang simple GA from Syana


aritu syana ada wt simple GA
'bagi kata2 semangat yang
paling berkesan utk aku diet
'

so br jp td, die dh announce pemenangnye

http://syanasaid.blogspot.com/2011/01/ok-ni-baru-betol-pemenangnye.html


so ni la kata2 semangat yg aku bg kt die

mama tisya said...

bab nk bg nasihat ni pyh skit tp kena bg nasihat la kalo ko btul2 nk ikut

ko bkn la gemuk mn cuma berisi skit je dr org kurus...mayb ko rs ko gemuk sebab ko rendah so mmg ko perlu kurangkn berat bdn...cara nk kurangkn berat bdn tu tk semestinya ko kena diet giler2 smp tk mkn apa yg ko suka..cumanye ko bole mkn tp ngan kadar sederhana...lg 1 ko kena puasa, tu slh satu cara jugak utk diet...tp time berbuka tu jgn plak hentam byk sgt...hehehe

dan yg penting ko jgn stress sgt dk pk psl masalah berat bdn..lg stress takut lg kuat mkn cz setahu aku ko kalo stress suka mkn kn...

kalo ko nk mkn pil ke, pki mcm premium beautiful ke, yg tu ko kena DISIPLIN, jgn awal2 je ko ikut aturan nye tp cpt give up so tkkn berkesan...cz aku dh ada kwn yg mkn pil lps tu stop, bli premium beatiful lps tu tk consistent pki...mmg tk menjadi la...

aku dlu pn bole tahan gk berat bdn tp sebab aku bzkn diri ngan kj2 so aku jd krang mkn tp tetap mkn..tkleh tk mkn nasi mcm certain org seminggu la tk mkn nasi..kalo aku sure gigil dh...

so terpulang la pd ko...tp apa2pn cr ko pilih, hrpnye ko berjaya dpt berat bdn yg ideal



adiahnya tktau apa..katanye surprise..
kena email details dlu br die kasi tau :)
apa2pn tq syana


**kemenangan ke-7 utk bulan jan 2011

12 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...