Followers MamaTisya

Saturday, January 1, 2011

hantaran pertunangan 1.1.11 dr pihak lelaki


alhamdulillah majlis pertunangan adik lelaki aku
smua berjln lancar
jom layan gmbr2 hantaran dlu
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

dr pihak lelaki 7 dulang

bekas utk cincin


cincin merisik & bertunang dh tkde.....dh slamat di sarung :)
cute je kn kerusi comel ni.....tisya ckp kt nenek die
"ummi...icha nk duduk kt kerusi tu..."
sbr je la anak aku sorg ni

bunga sireh


kain utk nikah nanti


towel

kek cawan semestinya dr kakaknye
ada yg tnye psl fondant tu aku buat sendiri ke?
aku bli je yg siap......tp mhl skit
kalo nk buat sendiri amik ms byk:-p
dlm erti kata lain, mls nk buat, bli lg cpt....hehehehe


coklat ni bkn aku yg buat
adik aku tempah kt kwn die
aku buat coklat time kawin nanti insya allah :)

cute kn....tgu aku praktis wt mcm ni br bole open order...:-p
tk abis praktis lg tp dh ada org nk order....sbr ye kwn2

kek keladi 3 layer
b4 ni rmi org tempah ngan mama ku
tp skarng mama ku tk amik order dh
die kn dh tk brp sihat sejak operation dlu
so kalo utk mkn family bole la buat


ni mama ku yg buat cz bakal menantu suka mkn kek keladi


**deco2 utk hantaran ni smua, mama ku yg buat
aku mmg keras tgn bab2 nk hias2 ni
skit2 bole la tlg :-p


11 comments:

  1. wah kek keladi
    pes time dengar
    mmg terer la makcik wat hantaran
    pandai lak wat kek mcm2

    ReplyDelete
  2. btw...congrate utk adik amy
    selamat sudah bergelar tunangan orang..
    comel arr kerusi letak cincin tu....jarang2 nak jumpa camtu

    ReplyDelete
  3. wah cantik la hantaran tu, kita tak pernah dengar lagik kek keladi ni, pandai mom amy wat ek, tema purple + pink ek....suka la tengok...

    ReplyDelete
  4. fuh..bunge sireh tu deco sendiri? hebat2..kek keladi 3 layer ye..telan air liur aku..

    ReplyDelete
  5. shomel sofa tu, time kita tunang dulu tak de pun hantaran yang macam2 bentuk cam sekarang ni kan...semuanya cantik2, biler la anak nak besaq ni...ei...mamanya yang plak tak sabo

    ReplyDelete
  6. pndai mom k.amy buat..dh mcm rupa tempah kat orang..memang ada bakat hias hntaran ni

    ReplyDelete
  7. wahh..kek keladi buatan sendirik!! sgt menarekssssss

    ReplyDelete
  8. feveret ku semua...cake, coklat tue...hehe....dapnya.....kretif mama ko hias ek...

    ReplyDelete
  9. woooo... xpernah rasa kek keladi.. camne ekk rasa nye..
    akak tau buat tak??

    ReplyDelete
  10. ni kalau tambah lagi satu set Premium Beautiful memang hantaran paling terbaik tahun ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...