Followers MamaTisya

Tuesday, March 11, 2014

Emosi Dan Harapan apabila Rakan Karib adalah salah seorang penumpang #MH370


ni la gmbr dr whatsapp adik ipar....sedih bila bc status kakaknya 
Sofuan Ibrahim adalah rakan baik adik ipar time diorang study sama2 kt MMU



gmbr adik ipar dgn Sofuan Ibrahim beberapa thn yg lalu
terkejut & sedih adik ipar bila kwn2 maklumkn 
slh seorang penumpang adalah rakan karib beliau


pg smlm adik ipar aku on air kt SelamatPagiMalaysia @TV1
kebetulan aku EL smlm, so dpt la tgk tv


sebelum tu ada topik psl EMOSI DAN HARAPAN
lupa dh nama doktor yg bg penerangan


adik iparku di interview thru call
sebak dgr suara die smlm



bole tgk video yg direcord oleh adik Shahidan Ishak..klik link di bwh


walaupn bkn kwn aku tp kwn pd adik aku tp kita bole rs kesedihan itu bersama
smoga keluarganya tabah dgn ujian ini...
smua rakyat malaysia masih menunggu khabar berita
sama2 la kita trus berdoa setulus hati
 agar Allah temukan #MH370 bersama para penumpang & anak kapal. 
moga ada petunjuk dariNYA..Amin ....#PrayForMH370

11 comments:

  1. Kakak sofuan ni keje TM sama ngan kita.. sedih sgt bila tau ada rakan2 terdekat

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan usaha mencari semua penumpang dan anak kapal MH370.Amen.

    ReplyDelete
  3. Sedehh sgt..walau aku tak kenal tapi sedihhh sgt tgk family depa... apala nasib penumpang..semoga masih ada harapan aminnn

    ReplyDelete
  4. sedih kak...
    berat mata memandang berat lagi bahu yg pikul kan...

    ReplyDelete
  5. Sebak nyer rase .... Walaupun x mengenali sesape baik penumpang mahupun anak kapal MH370 .... Mengharapkan keajaiban berlaku .... Ya Allah bantulah kami yang serba daif ini ...

    ReplyDelete
  6. Moga misteri dpt terungkai..

    ReplyDelete
  7. saya pon rasa kesedihannya jugak kakak..moga dorang semua di lindungi dan selamat di sisi allah swt

    ReplyDelete
  8. sebak ak..
    adik ipar ko kenal lebih rasa
    pasti lebih terasa kan..

    apa2 pon kita stiasa berdoa semoga ada keajaiban berlaku..

    ReplyDelete
  9. Mmg sedih. saya ex-MMU sama batch dengan dia. Saya kenal sofuan dan shidan ni time masuk club kt MMU dulu.
    Memang diorang aktif berpesatuan. Saya ada terbaca status kawan-kawan saya yang rapat dengan beliau yang dia nak jadi PTD dan nak jadi Ambassodor sejak University lagi. Dah la penerbangan dia ke China ni mmg cita-cita dia.

    Smoga mereka di bawah lindunganNYA. Amin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...