Followers MamaTisya

Monday, April 4, 2016

order makanan thru iPad @ Sushi King, Aeon Mall Shah Alam



aritu ke aeon mall shah alam ...geng ajak mkn kt sushi king...outlet ke 100 dh...
aritu ada event blogger ms opening tp aku tk dpt join
skarang dh guna iPad utk order....tk sure smua outlet ke dh guna sistem camni
sbb aku pn lama dh tk p mkn sushi king sejak card dh expired


kalo tk tau guna ada pamplet cara2 nk order thru iPad
senang je..klik2 je menu apa nk order..hehe...
pastu bole tgk dh masuk ke order or diorang tgh prepare ke


pi aeon bertiga tp yg sorg lg xmkn...so kami berdua la layan sushi


ni antara sushi yg kami mkn....
golden ball tamago, egg mayo, ebi fry, salmon, kanitamamaki
ada menu baru yg jenis fried tu


ni la menu baru ...durian mochi....2 biji rm 6...dlm tu ada isi durian sedap
tk silap aku kt outlet sini je ada ..tmpt lain xde
muka aku pucat je sbb xbrp sihat time ni...rs mcm nk demam...nasibaik xmelarat

5 comments:

  1. ya allah mochi tu pun menjadi kegilaan ayu hari tu hahaha

    ReplyDelete
  2. wow! dah advance ek.. order2 pun thru ipad jek. saya xpenah mkn sushi ni hehe..
    kak, klu g sana lagi, riki2 kan h&m ngan brands outlet dah bukak ke belum hahaha! tq kak :)

    ReplyDelete
  3. Aah mmg dh pakai ipad orde.. Senangggg.. Boleh belek belek menu sambil makan.. Hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...