Followers MamaTisya

Thursday, April 21, 2016

Shooting #ChefMailMasakBersamaPensonic


ingt tk entry aku menang contest "Cook with Celebrity & Dato Chef Hj Ismail"
so aritu dh shooting kt umh parent aku kt gombak

 

shooting dr pg smp ptg..alhamdulillah smua berjln lancar


mamatisya dh standby sementara tgu chef & celebrity yg akan masak bersama :)
sebelum tu kena makeup dlu...crew bw tukang makeup....berat mata sbb pki bulu mata palsu:-p

 
ungku ismail in the house....ada ke yg tk kenal...
yg tk kenal mayb sbb gmbr ni die tkde rambut....
ungku ismail yg bawa watak EL dlm drama Teman Lelaki Upahan ..
drama yg hot lastyear...tp dlm cite tu EL ada rambut :)

tgi uolssss orgnya....tk sangka die akan masak dgn aku....
sbb celebrity yg akan masak mmg winner tktau...surprise la...nasibaik bkn adi putra...haha


jgn lupa saksikan  #ChefMailMasakBersamaPensonic 
bulan ramadhan nanti...date nanti aku comfirm dr producer ye
nanti akan diwarkan2...aku pn tk sbr nk tgk..camne ntah rupa aku kuar tv nanti :-p

parent & adik aku bergmbr kenangan ngan Chef Ismail & Ungku Ismail sebelum diorang blk
tq utk papa & mama sbb pinjamkan umh utk shooting...
tq juga utk adik aku yg merangkap photographer time aku tgh masak2...
& tq juga smua crew pensonic
**komen dr Chef Ismail & crew team pensonic...cantik la rumah
diorang suka decoration english style...mama ku mmg suka deco2 english style ni :)

12 comments:

  1. untung amy....dpt masak ngan ungku ismail nieh....suke die belakon.... lagi2 lepas citer teman lelaki upahan tu laaa...die bawak watak tu mmg selamba jek...real je .....

    ape2 pun tahniah amy...nanti kalo keluar tv habaq mai tau.....

    ReplyDelete
  2. ermm tak sabo nak tengok nanti la ek

    ReplyDelete
  3. OK TAHNIAH DAN AKU TAK SABAR NK TGK MAY DLM TV NI

    ReplyDelete
  4. wow...untungnya...terus glemer dia tau

    ReplyDelete
  5. wow bestnya rumah akak cantik mesti chef suka. Bestkan chef ni pandai buat lawak kan kelakar....

    ReplyDelete
  6. ya Allah teruja kottt el masak bersama.. kalu saya,.mau terjatuh senduk sudu bagai sbb gelabah hahaha!
    skrg tgk el kt cite suami tanpa cita channel 104. terubat sket rindu :P

    ReplyDelete
  7. wahhh bestnyaaaaaaaaaaa
    nak gak tgk muka uols lam tv caner haha

    ReplyDelete
  8. tahniah mama tisya.. cantik nya rumah.. mama Alycia pun suka english design macam ni..

    ReplyDelete
  9. Tak sabar nak tunggu tayangan tau...beruntung akak...julia tumpang happy!!!!!!!...lawa lah rumah akak tu...pandai deco

    ReplyDelete
  10. Syoknye.. Tak sabar nak nengok yang kiar tv punye.. Hehhe

    ReplyDelete
  11. syioknyaaa kak. mmg terbaek la dpt masak2 dgn cheff hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...