Followers MamaTisya

Sunday, May 7, 2017

Hi Tea Buffet sempena Hari Ibu di Grand BlueWave Hotel Shah Alam


"Ikatan antara seorang ibu dan anaknya adalah seumur hidup, begitu juga kebijaksanaan, doa dan rahmat. cintanya adalah yang paling tulen yang tanpa syarat dan benar ... Selamat Hari Ibu "

Sambutan Hari Ibu akan menjelang tidak lama lagi. Grand BlueWave Hotel Shah Alam mendedikasikan hari yang istimewa untuk anda dan ibu anda sebagai tanda penghargaan meraikan ibu dengan menikmati Hi Tea 'Ibu Ratu Hatiku' di sini.



Grand BlueWave Hotel Shah Alam akan mengadakan  Hi Tea sempena Hari Ibu ~ 'Mum Queen Of My Heart'
pada 14 Mei 2017 (Ahad), pada harga serendah RM72.00 + untuk dewasa,
RM55.00 + untuk warga emas (60 tahun ke atas) dan RM34.50 + untuk kanak-kanak (4-11 tahun).

Hi Tea ini bertempat di Royale Songket Restaurant dari jam 12.00 tengah hari hingga 4:00 petang. Turut disediakan pelbagai aktiviti seperti Bollywood Dance, Pakaian Ibu Tercantik, Meneka Kegemaran Ibu , Hiasan Bunga & Kek serta dedikasi lagu untuk Ibu tersayang. Lebih seronok lagi kalini temanya adalah Bollywood dan penampilan khas oleh Penyanyi Adilla Idris.



Seperti yang dijanjikan untuk pembuka selera disajikan dari Sandwiches Finger, Mini Sandwiches, Pelbagai Platter keju dengan Crackers, Salad Cina , Sotong Kangkung Padang Kota, Pemilihan Cold Cuts Platter, salad dengan pelbagai sos, Caesar Salad dengan Smoked Salmon, Rojak Buah Pulau Mutiara, Sushi Rolls , Salmon Mousse dan akhir sekali Popiah Basah. Selain daripada itu, kita hanya boleh mengintip di meja sup kami di mana kami berkhidmat lazat Mushroom Soup dan Sup Ekor Lembu Asam Pedas, Roti John, Pasta  dan Asam Laksa.













Untuk Hidangan Panas,  disediakan sajian seperti Ayam Pandan dengan Sos Percik , Roti Jala dengan Serawa Durian, Cajun Beef Tortilla Wraps, Seafood Sambal Pizza, Loh Bak Roll, Cendawan dan Egg Tart, Fingers ikan dengan Tartare Sauce, Mini Seafood Pie,  Dim Sum , Fried Wantan dengan Chili Dip, Golden Chicken Nugget dan diikuti oleh Fries Curly Spicy dengan Dips Keju.





Masakan tidak berakhir di sini kerana ada Stall Khas Bollywood seperti Ulundu, Masala, Vaday, Puri, Pakoras, Muruku, Halwa, Laddu, Jelebi, Kaseri dan akhir sekali, Gulab Jamun. Tambahan pula, akan ada Dish Bollywood Khas terdiri daripada menakjubkan Lemon Basmathi Rice, Fried Amarisari Fish with Green Chutney, Aloo Ghobi and Chicken Vindaloo.








tidak lupa keenakan pencuci mulut, bermula dari Caramel Popcorn, Assorted French Pastries,  Fresh Fruit Platter, ABC Stall, Fountain Chocolate dengan Buah-buahan dan Marshmallow, Bola Chocolate bersalut, Fruit Tart , Almond Biscotti, Cupcakes, Cookies, Macaroons, Bubur Cha Cha, Apple Pie dan akhirnya, pelbagai ais krim.



Jangan lepaskan peluang hebat ini! Sila datang dan raikan ibu anda sempena Hari Ibu yang bakal tiba nanti. Tetamu digalakkan untuk membuat tempahan tujuh (7) hari terlebih dahulu melalui talian
03-5511 8811 ext. 2723 / 2724  / 2725 . Semua harga adalah tertakluk kepada 6% GST.

4 comments:

  1. Trus lapar tengok macam macam makanan dekat sini. Hehe. Sedapnya!

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..banyaknya makanan..kalau pergi .mesti tak tahu nak makan apa hihihi

    ReplyDelete
  3. bestnya klu ada orang nak celebrate utk kita kan hikhikhik

    ReplyDelete
  4. Menyelerakan..bnyk betul mknnnye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...