Followers MamaTisya

Tuesday, August 1, 2017

Baby Lobster Meets Hai Xian Delight @Tung Yuen Chinese Restaurant, Grand BlueWave Hotel Shah Alam



Bermula 15hb Julai hingga 30hb September 2017, Grand BlueWave Hotel Shah Alam (GBWHSA) menawarkan promosi istimewa 'Baby Lobster Meets Hai Xian Delight' di Tung Yuen Chinese Restoran. Promosi ini juga merupakan Halal yang disahkan oleh JAKIM.

Promosi 'Baby Lobster Meets Hai Xian Delight' secara eksklusif disediakan oleh Chef Patrick Ng dan disajikan setiap hari untuk makan tengah hari pada jam 11.30 pagi sehingga 2.30 petang dan makan malam pada pukul 6.30 malam sehingga 10.30 malam.


Promosi ini untuk minimum 5 orang dengan harga RM75.00 + seorang . terdapat 6 sajian yang disediakan iaitu Daily Special of Chinese Chilled Appetizer, Pan Fried Trio Seafood with Spicy Sauce on Hot Plate,  Steam Garoupa Fish with Spicy Bean Paste, Braised Top Shell Abalone Slice with Hong Kong Kai Lan and Roast Garlic, Fried Rice with Seafood and Anchovies, Pan Fried Chinese Pan Cake.


Daily Special of Chinese Chilled Appetizer


Pan Fried Trio Seafood with Spicy Sauce on Hot Plate


Steam Garoupa Fish with Spicy Bean Paste


 Braised Top Shell Abalone Slice with Hong Kong Kai Lan and Roast Garlic


Fried Rice with Seafood and Anchovies


Mantou Bun


Pan Fried Chinese Pan Cake



Set tidak berakhir di sini kerana terdapat pilihan istimewa (Pilih 1 jenis) untuk sup dan baby lobster. Terdapat dua pilihan sup yang dimasak Soup Szechuan dan Maw Soup Double Boiled Fish. Selain itu, pilihan untuk baby lobster @ 150gm setiap satu (1/2 bahagian setiap orang) adalah Baked Baby Lobster dan  Pan Fried Baby Lobster.




Tetamu digalakkan membuat tempahan terlebih dahulu dengan membuat tempahan melalui Restoran Cina Tung Yuen di 03-5511 8811 ext. 2616. Semua harga hanya tertakluk kepada 6% GST. 

Maklumat mengenai Tung Yuen Chinese Restaurant
Tung Yuen Chinese Restaurant adalah restoran Cina yang terletak di tingkat 1, Grand BlueWave Hotel Shah Alam yang menawarkan pelbagai masakan Cina. Restoran memperoleh pengesahan rasmi HALAL dari JAKIM pada 1 November 2009.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...