Followers MamaTisya

Friday, December 8, 2017

Daging Wagyu memang sedap !!!

entry dlm draft yg tk smpat update :)
cite mkn2 kt restoran jepun under NAZA GROUP

1st time tau aku mkn daging wagyu...mmg sedap...lembut dr daging biasa
patut la harga pn mahal utk daging wagyu ni
kalo yg belum tau...restoran ni menyediakan japanese food....
biasa kalo japanese food sure org ingt sushi je kn
tp kt sini japanese food nya BBQ...jom kita bakar222 

masa 1st time aku mkn dulu...aku amik set tp kali ke-2 ni aku tk amik set
sebab kalo amik set tu ada menu xbrp nk mkn...
bole tgk menu yg aku mkn kt link di bawah :

so kali ke2 ni aku pilih apa yg aku nk mkn...disamping nk try kesedapan daging wagyu

 

ni la pilihan aku...ada daging wagyu, ayam, sotong, kambing,
pastu korang jgn lupa order horenso salad tu sedap giler
yg gmbr belah kiri bawah skali sebelah sos tu namanya fried gyoza
die mcm dumpling tp jenis deep fried...dlmnye isi udang...sedap



ni la kalo utk pilihan set...dulu aku mkn Raku Set utk 2pax
ni menu masa 2015/2016...skarang tk sure la harga masih sama or tk
aku rasa sure dh naik kot....so korang bole la budget harga tu kn
kalo korang amik set ni...mmg ada mcm2 so tkyh pening2 la nk pilih
tp mcm aku ada juga yg tk brp mkn dlm set tu


so ni pilihan menu kalo kita tkmau amik set....tp harga lebih mahal la 


smua jd chef..kita bakarrrr...
kt sini charcoal grilled...so mmg tkde la berasap2 ke apa


yummmmmm



utk daging wagyu..tkyh bakar lama2 nanti hangus...mmg cpt dagingnya masak


alhamdulillah...hasil menang contest...
dpt la kami menikmati makanan sedap di restoran jepun yg mahal ni utk kali ke2



mkn2 guna voucher mmg best...voucher menang contest rm 150
total bil dlm rm 200++ so just tambah rm 50++


**lps abis mkn...jln2 jp dlm mall tup2 nmpk celebrity...
mula2 nmpk wifenya lps tu br nmpk suaminya
aku jumpa Fahrih Ahmad & wifenya...masa tu die tgh pregnant xsilap dlm 5 bln kot
tp xde gmbr bersama sbb aku nk cpt ke toilet


dh byk kali juga aku pernah jmpa Fahrin...xsilap lebih 5x
so sbb aritu xde gmbr..so ulang tayang gmbr lama la

4 comments:

  1. teringin jgk nk rasa wagyu ni..tp tula mahal....untungnya ada voucher

    ReplyDelete
  2. Nampak sangat sedapppp! teringat nya makan wagyu masa dok kat Jepun dulu. Sedap ya amaatttt!!! padan dengan harga. HAHAH!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Memang murah rezeki sis nie.. puas makan kalu dapat voucher free.. tak banyak yang nak kena di tambah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...