Followers MamaTisya

Thursday, December 14, 2017

saper nak menang wang tunai RM 5,000 ???


hah info ni utk yg isi minyak kt Petronas...nasibaik minyak turun kn..moga turun lg la
so promo ni smp Feb 2018...minima isi minyak rm 20....so jgn lupa minta kad gores
terhad 4 voucher je per transaction
ada mcm2 voucher bole dpt...kalo dpt wang tunai rm5,000 syok kn


ni aku br dpt pg td...so jgn lupa minta resit & kad gores ni
sbb certain pam minyak, kalo tk tanya, depa xbg
selain isi minyak, kalo korang bli brg dlm Kedai Mesra pn bole juga dpt

more info bole baca link di bawah :

10 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Wow.. Menarik nie.. Petang nie nak isi minyaklah.. Hehehehe

Ana Suhana said...

Kena minta kad gores lps ni. Rugi kalau x minta kan. Mana tau ada rezeki.

idzwa kamaruddin said...

Nakkk jugak!

Juls Julie80 said...

semalam isi minyak dapat jugak kupon tu 4 kepinng klu x silap..incek hubby gores2, dpt diskaun utk lazada tu..x sabar nak menyoping blk ni..hahahah

Mimi Azirah said...

Nak jugak.. Thanks share kak..

Mrs Liez said...

uiishhhhh menarik ni..
tapi kereta liez hanya isi minyak caltex je...
xpe nnt nak try cheat la nak gores punya pasal...hihihih

Azura Aziz said...

ohhh tak perasan pulak.. lepas ni kena mintak ni hehe

Delimasari said...

mmg menarik ni

Busyra Takiyudin said...

wahhh bestnyaa. kenapa busyra baru tau ni. hehe.

Shahida Dzulkafli said...

Dah beli dah.. Asyik dapat voucher RM5 untuk beli minyak je.. Huhuhuhu... Sedih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...