Followers MamaTisya

Thursday, December 7, 2017

Laduree Malaysia kini dibuka secara rasmi di Pavilion Kuala Lumpur




aritu ada nmpk opening soon...ms tu tk silap awal thn ni la
akhirnya 24 Nov 2017 aritu dh open secara rasminya
Laduree Macaron ni mmg femes la....dulu masa aku holiday London
tk kesempatan singgah Laduree Harrods London
skarang dh buka cawangan di Malaysia...bole la singgah nanti
tp xtau la bila nk smp ke Pavi kn...kalo dulu opis dkt ngan Pavi...mmg ari2 aku p Pavi
sejak dh pindah opis ni, mmg tk la jejak ke Pavi nun



sabtu lps bff aku check in otel sekitar KL....lps tu die pi Pavi
aku ada inform die Laduree Malaysia baru buka...tgk2 die up gmbr ni utk tatapan aku
1 box ni ada 6 biji macarons tu rm 85

nk plak aku tk sihat kn....tgk2 dpt komen ni..berbunga2 di hati


rezeki org xsihat dpt merasa juga macaron mahal ni...yeayyyyyyy


TQ bff Julia...bkn macaron je ada...coklat ferrero rocher pn ada
yg macaron pink aku punya...yg macaron coklat dila  punya 


yummmmmyyy....mmg sedap..tk manis sgt....mmg suka la
skali skala bole la....rege pn mhl kn



kt dlm Harrods ni la Laduree London yg tk sempat aku pi
yela bz shopping kn...lgpn mlm awal time kami pegi tu so dh nk tutup
throwback skit gmbr 6thn lps bersama ipar duai shopping di Harrods London
bila la dpt repeat lg holiday ke London :)

8 comments:

  1. waaa...sure mahal kannn....camne harganye

    ReplyDelete
  2. Syafakillah kak. Take care.

    Mak ai mahal betul kak harga dia. Seketul jatuh rm16. Confirm sedap ya amat tu.

    ReplyDelete
  3. MiYOKO SuKi ...harga yg biasa rm 12 seketul..kalo yg premium rm 18 seketul

    ReplyDelete
  4. umakaiiii, pitam tengok harga...ni macaroon orang ada2 ni...hehe...

    ReplyDelete
  5. Mahal...

    Jom singgah n follow..
    http://ainaztisyia.blogspot.my

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...