Followers MamaTisya

Thursday, February 20, 2020

Bowling Geng Kaki Contest @ Wangsa Bowl, Wangsa Walk




bln dpn ada tournament bowling opis...
br tringat citer bowling last year tk publish lg :-p
geng kaki contest yg organize tournament ni
aku mmg suka main bowling walaupun tkde la terror mana...bole la membaling



hadiah2 di sponsor oleh geng2 kaki contest
depa kn ada dpt mcm2 hadiah so bole la buat utk cabutan lucky draw



milik siapakah piala2 ini..tungguuuu


bff aku mmg champion la bab2 bowling ni
aku join ni pn sbb ada geng...lagi pn dkt area umh




lps sesi pendaftaran..moh ler isi perut sebelum membaling
depa pakat2 potluck...mcm2 menu ada...gaya mcm picnic kt lake garden hehe




ada 11 team ..diorang dh cabut undi..tgk2 lane aku sebelah ngan bff 
stiap team kena bg nama masing
team aku (SUPREME)..team bff (BALING BERGAYA)


ni team aku ~ alya, nazrin , hafeez & husyn


gaya , mutu keunggulan kena ada haha

2019 join bowling bersama Geng Kaki Contest... 
Fuh lama xmembaling..nasibaik tk byk sgt ke longkang haha 


score utk 3 game Team SUPREME


alhamdulillah team kami menang no 4, utk kategori individu lelaki menang no 3
utk individu perempuan aku dpt no 6


piala individu lelaki no 3


so hadiah ni kami bg2 la skit sorg


bff aku menang individu perempuan & hamper tu dia menang lucky draw



antara geng kaki contest yg aku sempat bergambar.. 
ada yg dh pernh jumpa ..ada yg baru jumpa.. 
depa semua hebat2 belaka.. 
menang hadiah meletop2222.. .. aku join contest ikut mood je hehe




lebihkurang 50 org juga la yg join bowling aritu (dewasa+kanak-kanak)
ni sempat yg mana ada , bergambar ramai2 sebelum blk..
ada juga yg dh blk awal ada hal

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v



hadiah yg di bawa pulang mcm2 ada...
certain brg tu bff bg yg dr die menang hamper lucky draw tu


aku peserta yg daftar ke2 awal dpt adiah Sambal Hitam
mlm tu dinner chef husband masak salmon grill, telur dadar
 aku mkn ngan sambal hitam tu


7 comments:

  1. wahhh bestnya..
    lama sgt dh xmain bowling..
    rindu jgk nk membaling bola berat tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. Wahhh...bestnya...rindu pulak nak melontar bola ni

    ReplyDelete
  3. kat tempat dana ni pun ada geng kaki contest jugak, siap ada yang menang kereta lah macam-macam seronok betul depa nih... pastu buat jualan murah barang yang dibeli tu...

    meriah betul geng main bowling akak ni, hadiah meriah, makanan pun meriah... bestnya hadiah yang dapat tu kak

    ReplyDelete
  4. meriahnyer uoolss.,
    hadiah pon byk sgt tuuuuhh., ;p

    ReplyDelete
  5. wah meriah nya. seronok tengok gambar2 ^_^

    ReplyDelete
  6. Bestnya... tak tau kewujudan geng kaki kontest ni... sblm ni, mmg kira gila ikut kontest jugak😆..

    ReplyDelete
  7. Ramainya yang join. Meriah betul tu. Hadiah pun banyak. Bestany.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...