Followers MamaTisya

Wednesday, February 19, 2020

Set Meals Specials @ Penang Nyonya, Subang Parade




dh lama tk singgah mkn Penang Nyonya
aritu pegi tgk ada Set Meals Specials ni


no meja die tulis kt senduk tu..cute je kn


buku menu pn cantik ala2 bj kebaya nyonya gtu coraknya
kalo korang tknk order set tu..bole je order menu lauk2 lain juga 


aku pilih set nasi butter chicken rm12.90
air tu FOC aku pilih chinese tea
sedap butter chickennya..ayam plak besar2 ..
biasa kalo butter chicken ni guna isi dada ayam kecik2
tp air tu tk brp kena ngan tekak

geng aku yg lain time ni bz shopping so aku lpr..aku mkn dlu la sorg2
depa kalau shopping tk mkn tkpe haha

6 comments:

  1. cantik menu tu kak, warna dan coraknya menarik...
    ayam butter tu selalu orang potong kecil ini seketul-besar gitu, puas makan... kalau dah lapar mmg tak boleh bawak bincang kan

    ReplyDelete
  2. wow hilang kata2 ku nak menaip terus tengok gambar makanan tu ^_^

    ReplyDelete
  3. terliur tngok nasi butter chicken. sedapnyaaaaa

    ReplyDelete
  4. Hahaha... saya pun jenis shopping, tak makan takpe😆..

    Nampak sedap butter chicken tu🤤🤤

    ReplyDelete
  5. Wahh...sedap nya. Aah selalu kalau qyqm butter...guna isi ayam bahagian dada

    ReplyDelete
  6. Cantik cover menu dia. Harga pun reasonable.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...