Followers MamaTisya

Friday, February 21, 2020

jadi "babysitter" untuk 2 minggu




bkn aku..tp adik bongsu aku yg jd babysitter
sbb die tgh cuti semester..kebetulan aritu cousin tisya ni masuk spital
so adik aku tlg uruskan ank2 adik lelaki aku sbb adik ipar kena jg salma kt spital 


salma yg baru discharge lastweek 
setelah berkampung 3 minggu kt spital
smoga salma trus sihat
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v

vv
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v

v
v
v
v

v
v

so weekend aritu aku amik adik aku bw blk gombak..dh selesai tugas die jd "babysitter"
dinner dlu sebelum smp umah...fav adik aku nasi goreng USA


aku & tisya mkn kuehtiaw kungfu


jus tembikai & sirap bandung

5 comments:

  1. Bam-bam nya Salma, Alahmdulillah dah discharge ya

    ReplyDelete
  2. Geram tgk pipi labuh dia tu..
    Macam pau.. Ibu Aqil dtg ziarah kwn2 lama.. ;)

    ReplyDelete
  3. Untung klw adik beradik ramai ni. Boleh bantu membantu bila perlu

    ReplyDelete
  4. Sian betul kalau tgk anak² baya Salma masuk hospital... moga sentiasa sihat ya Salma😘

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...