Followers MamaTisya

Tuesday, November 28, 2017

lama tak singgah Warung Ambo


sabtu aritu ada event kt shah alam...
lps abis event, singgah lunch kt Warung Ambo
lama xmkn  sini...last mkn ogos aritu


ada byk pilihan nasi tp slalunya aku order nasi ngosek rm 5.50


air fav semestinya teh tarik madu rm 4
ada juga yg tanya manis mcm madu ke...tkde la manis mcm madu..just nice
kalo cuaca panas..dpt minum ni...nyaman tekak



kuah kasi banjir baru la sodap


sebelum ni aku pi tkde plak pulut mangga
sodap nmpk tp tk bli sbb aku ada event ptg tu...
kn takut xsedap plak....elok trus mkn... kn nk smp umh lewat ptg
selain pulut mangga ada juga kuih akok, puding raja, colek ayam...
lpr plak tgk blk gmbr ni

kwn2 sekitar shah alam bole la singgah sini
more details bole tgk IG https://www.instagram.com/warung__ambo/

6 comments:

  1. mak aii sodapnyo..kuah banjiro

    ReplyDelete
  2. Sedapnya... Kuah banjir tuh..

    ReplyDelete
  3. Wah.. kemain banjir kuahnya.. Mengancam..

    ReplyDelete
  4. dapnya mamaaaa.. tetiba lapar pulak dh ni. padahal bru lepas makan. hehe

    ReplyDelete
  5. Sekarang ni kononnya hakak tgh nak kurangkan makan nasi MT. Tp tulah seksa weyh menahan napsu hihi...

    Memalam ni tengok jadi lapo pulak MT

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...