Followers MamaTisya

Friday, May 10, 2019

ada orang mengidam Sizzling Steak ~ Ribeye




ni la menu org mengidam tu 
Sizzling Steak ~ Ribeye di NY Steak Shack@ Aeon Shah Alam rm41.80
200gram & 2 side dishes ~ corn & fries


bff aku yg ngidam..sbb aritu ada promo buy 1 free 1 tp kami tk sempat grab
nk plak masa tu aku pn tk sihat so tk brp nk selera
ni sbb dh nk puasa aritu, bff aku ajk juga walaupun promo buy 1 free 1 dh abis


bff aku minum vanilla milkshake rm12.80
aku punya peanut butter milkshake rm 13.80
sebelum ni aku pernah minum brownies milkshake

kiranya ni kali ke2 kami mkn sini..
aku just minum je sbb ms ni aku masih batuk xbrp nk ada selera



hah berasap2222..hilang dh mengidam bff sebelum puasa dpt mkn sini :-p
mengidam bkn org pregnant je..ni ngidam org tk pregnant :)

4 comments:

  1. aduhai!
    blogging tghari jumaat. disajikan dgn sizzling steak :) ha ha ha ha...
    sedap nyer...

    ReplyDelete
  2. Suka jugak makan kat NY Steak ni sebab harga reasonable..mengidam gak ni..lama x makan steak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...