Followers MamaTisya

Wednesday, May 29, 2019

berbuka puasa di meja panjang



21 ramadhan aritu kt umh mertua aku ipar duai semua berbuka puasa
so kena mkn kt meja pjg kt luar sbb ramai kan
tp tk seramai family aku yg berbuka puasa kena bersila lg pjg kan :)
sebelah family mertua aku xramai sgt tp bila smua berkumpul kt meja pjg ni la
slalu kami makan kt meja bulat kt dapur je


MIL aku masak gulai ayam & acar, aku masak udang salted egg..
lps tu biras bw bubur lambuk, ikan bilis goreng , salad, sambal belacan & buah


biras aku mmg air fav die coke...yg air zappel tu MIL aku nk minum
kami jrg sgt la minum air gas ni


sebekas ni biras bawa..bole mkn 2 hari juga la..byk


buah pisang kaki lama xmkn...yummmmy


6 comments:

  1. suka tengok korang makan reramai selalu, seronok!

    ReplyDelete
  2. makan ramai-ramai seronok...ikan bilis goreng tu nampak sedap la

    ReplyDelete
  3. Mesti berselera masing2 makan kan. Family ana pun kurang air gas ni kak. Xleh masuk dah.

    ReplyDelete
  4. seronok makan beramai-ramai..lma jgk x mkn pisang kaki
    ssh nk jmpe area sy :D

    ReplyDelete
  5. bohonglah kalau ckp mkn ramai2 ni x syok, kan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...