Followers MamaTisya

Friday, May 24, 2019

korang makan ke Bontot Ayam Goreng ???


masa beli salmon..aku beli juga bontot ayam tp tk byk la sbb aku je yg mkn


ya ampunnnn..tgk gmbr ni lapar balik hehe
tp yg ni aku ltk kicap skit




hah aritu aku buat poll kt ig story...rmi juga geng mkn menu exotic ni
korang mkn tk menu exotic ni???


hah semangkuk ni kejap je aku mkn sbb org lain kt umh tk mkn menu exotic ni
eh anakdara aku br je suka..so terpaksa la aku share ngan die :)


menu berbuka puasa 17 ramadhan...ada salmon grill, bontot ayam goreng,
MIL masak gulai lemak nenas ikan tenggiri


4 comments:

  1. Makannnnnn...fav SA anak beranak ni..kalau beli mesti beli banyak sebab semua suka..siap rebut2 kalau goreng..paling best goreng berlada....walla..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah terliur! Ni fav saya sangat2 ni. Gi pasar malam kadang tu sebab nak cari dia je. And kulit ayam pun sedap hehe.

    ReplyDelete
  3. sy mkn. tp kn msk sedap2 barulah lauk akn habis­čść

    ReplyDelete
  4. saya makan!!!! feveret.
    beli mentah, lagi puas makan.
    goreng tepung. buat sambal. goreng kunyit.
    sgt sedap!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...