Followers MamaTisya

Monday, November 16, 2020

9 - 15 November 2020 ~ Menu masakan sepanjang PKPB


sabtu aritu dh genap sebulan work from home since 14 october 2020
cepat masa berlalu kan...tklama penghujung nov lps tu dh nk december 2020
ok moh sambung gmbr menu masakan dr 9 - 15 November 2020


ni time gangguan air aritu..air tkde so masak menu mudah je
 kambing bakar guna air fryer je lps tu cicah sos harimau menangis


menu simple  lg sbb air masih tkde... sardin & telur dadar


1st time guna sardin cap adabi..biasa guna cap ayam brand


masak ayam percik klate.... kuah putih kena extra


rezeki menang contest..mcm2 jenis dessert dpt...yummyyy


aku bagi dessert yg aku menang tu kt jiran, die pelawa ajak mkn laksa penang


yummyyyy


lpstu jiran tu bagi ikan masin plak


kerabu maggi utk kali ke2....tp kalini tkde bahan sgt
 sotong ,udang xde....guna sosej & isi ketam je


roti telur goreng lemak manis...aritu guna gula..kalini guna susu pekat
tp aku suka guna gula lagi compare ngan susu pekat


dh bosan mkn nasi so order domino's pizza
ada promo Buy1 Free 2


birthday papa jumaat aritu mama masak menu nasi minyak
ayam masak merah, gulai ayam & acar


biasa minum sunquick tropical..ni mama aku beli yg mango sedap


tauhu anora utk papa 


hasil dr pokok ...papa tolong kait ...husband mmg suka buat jeruk mangga


hah mlm td husband dh buat jeruk mangga
kasi sejuk dlm peti ais jeruk mangga ni...sekejap je ni...yummyyy

10 comments:

  1. Alhamdulillah
    melimpah ruah rezekinya

    ReplyDelete
  2. Daging bakar dan laksa tu menggoda sangat tau

    ReplyDelete
  3. Sedap semuanya...part paling mengancam kambing ngan jeruk mangga tu ha...

    ReplyDelete
  4. Nak resepi sos harimau menangis. Hehehe

    ReplyDelete
  5. Jadi lapar terus tengok hidangan-hidangan ni semua.

    Saya suka juga guna sardin Adabi, tetapi kuah tomato agak cair bagi saya 😊

    ReplyDelete
  6. Sedapnya kambing bakar sos harimau menangis tu. Sardin memang cantik betul berteman dengan telur dadar. Cukuplah tu bagi saya buat lauk makan nasi, nak pedas patahkan dua tiga biji cili padi.

    ReplyDelete
  7. Nampak mangg je.. sedap mengancam.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...