Followers MamaTisya

Thursday, January 27, 2022

Anak-anak buah Maklong




Thuwaibah dh macam barbie doll 😍 


rambut paling lebat compare dgn Inara & Dini πŸ˜€ 
bln depan dh nak masuk setahun




inara safiyya


dini adeena
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v





Slide & Swing for baby
 tapi kakak2 baby pun nak juga naik..
mujur tak roboh πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚



ni swing & slide inara punya...adik aku beli kt shopee








hah lena dh inara kt swing ni:)


 

12 comments:

  1. Comel-comel anak buah mak long. Nak cubit pipi gebu sikit boleh? :)

    ReplyDelete
  2. semuanya comel2, penyejuk mata maklong :)

    ReplyDelete
  3. Comel betul.. Boleh lena kat swing tu. Sedap duk tergantung macam tu..

    ReplyDelete
  4. Comel comel anak buah maklong. Sempat lena kat buaian tu. hihi...

    ReplyDelete
  5. Pompuan semua ke anak2 buah mak long

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada anak buah lelaki tp ramai ank buah perempuan yg baby2 ni

      Delete
  6. Saya pun ada anak buah yang paling kecil belum jumpa sebab lahir di luar negara. Belum dapat rentas negara.

    ReplyDelete
  7. ramai perempuan ye
    belah aku ramai lelaki
    adeiii
    perempuannya baru 2
    mek ara dgn ank adik aku yg no 4.

    lain - lain semua lelaki

    ReplyDelete
  8. comel2 semuanya...best ada playground dlm rumah..

    ReplyDelete
  9. ala ala..tomeinya baby. geramss..lama x pegang2 baby mcm ni.. emmm....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...