Followers MamaTisya

Monday, November 25, 2013

off to sabah

pg ni outstation ke sabah lg...kalini lama skit 4h3m
 jom layan gmbr dlm flight last 2week time aku meeting di Tawau


flight seawal 7.30pg...by 6.30 aku dh ada kt klia...ngantuk tul



kalo naik flight...mmg aku suka pilih seat tepi tingkap
tp ada yg takut bila dpt seat tepi tingkap...mayb die gayat
aku suka sbb dpt tgk view awan...subhanallah cantik


tgh tgu steward serve bfast...selfie dlu:)


kalo naik flight MAS best la...sbb makanan free kn
and kalo penerbangan lebih dr 2jam dpt la mkn camni
time pegi ke tawau menu nya nasilemak sambal udang 
pastu ada orange juice & kek
dlu dpt biskut loacker best skit...aku tk suka kek ni:-p



manager aku tk mkn nasi lemak... so die pilih roti jala


time blk dr tawau , menunya nasi beriyani lauk ayam 
or nasi kandar lauk ikan
aku pilih nasi beriyani lauk ayam

perut dh kenyang bole sambung tdo...
sbb perjalanan kl-tawau lebih kurang 2jam 30minit


5 comments:

  1. aiks..biase naik pagi x dpt pun roti jala...

    ReplyDelete
  2. sonoknya kak asyik outstation je..
    sambil menyelam smbil minum air kan..hihi

    ReplyDelete
  3. byk amy pegi outstation thn ni :) keje sambil holiday gitu :) kalau boleh bwk family mesti besh heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...