Followers MamaTisya

Wednesday, November 27, 2013

wordless wednesday #164


vkend kemas2 laci tgk byknye toiletries
ni pn sebahagian...byk dh bg kt org
mmg suka collect kalo p holiday  or outstation
tp kalo dh byk ni semak plak kn..so better bg kt org

korang suka tk collect toiletries kt hotel??

7 comments:

NinaAz said...

Nina pun suka. Kat bilik air bersusun benda alah ni

Masni Syafie said...

suke jgk =)

syawalsimpsons said...

banyak tu hasil simpanan hotel ke hotel kan kakak

el said...

kdg2 jer suka bw balik
tp xdelah cam amy punya banyak giler
el lau dah amek terus guna kat umah xdelah simpan..ha ni boleh pakai smpai stahun x?hehe

::NureeN:: said...

hehe... ada gak ambik tp x der la slalu..
tgk design cantik baru ambik haha
ni hobi sama mcm abah nureen, dia g hotel mmg ambik.. pastu masa wedding adik last year bwk kuaq siap boh dlm goodies bag hehee

Liza Yati said...

Liza antra yang mengutio gak sabun2 ke hapa drp hotel. Kalau towel cantik pun mintak beli gak Kekekek.

MamaTisya, Jom join Giveaway kat blog Liza. http://lizayati.blogspot.com/2013/11/count-books-giveaway.html.

The more the merrier

zarena heeney said...

ena klu collect pun smp umah mesti terus jea pki klu dah letak dlm blk air

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...