Followers MamaTisya

Wednesday, September 7, 2016

Pensonic Raya Merdeka Cook with Chef 2016



lupa cite ni masih dlm draft...yg aku berpeluang join masak2 lagi
kalini bertempat di One City diadakan Pensonic Raya Merdeka Cook with Chef 2016
meriah uolssss...tgk la rmi btul...cuba cari mana aku....haha
nmpk la sipi2 tu pn nasibaik meja aku row ke-3 dr dpn...
kalo yg dpt row blkng2 xnmpk ler jwbnya hehe


hah tgi stagenya...so smua peserta di bawah bole nmpk...
lgpn ada 2 screen beso kt kiri & kanan


sebelum start moh ler posing ngan Chef Mail kn


hah mia sronok jmpa Chef Mail sbb die ckp, die pn nk terkenal mcm maklong


last posing rmi2 ngan Chef Mail


ok kami dh ready nk masak2


anak2 pn nk posing juga sblum start


smua peserta kena buat Ayam Masak Merah...menu fav ni
chef mail dtg tgk masakan kami...komennya ms tu, 
katanya ayam kami dh nk masak dh...xhangit sbb ada yg terlebih hangit hehe


ok dh siap Ayam masak merah kami


posing skit ngan ayam masak merah
pensonic dh bekalkan tuppeware utk isi ayam masak merah
anak dara aku tk sbr2 nk mkn menu fav die ni


tk sangka jmpa lg ngan Ungku Ismail 
yg juga artis jemputan masa aku masak2 kuar tv aritu...apa lg ...jom ler posing kn


antara celebrity yg hadir aritu..
yg aku kenal Ungku Ismail, Amber Chia & Fendi Dapung Bujang
yg lain2 tk kenal haha


sempat selfie ngan geng contest 
dan celebrity chef fendi yg kt hypptv program dapur bujang 


yeayyyyy sronok dpt bw pulang Pensonic Multi Cooker ni



yg ni plak antara brg2 yg ada dlm paperbag...mcm2 ada
tq Pensonic beri peluang utk join event ni..best sgt...actually ni season 3 dh
ada juga lucky draw & contest bergmbr di instagram...tp tkde rezeki aku
tahniah utk kwn2 yg menang contest instagram & lucky draw...mcm2 adiah bw pulang

3 comments:

  1. Seronok betul...ayam masak merah akak mmg champion dah masak kan...bila kena masak beramai2 mesti seronok lg....perghhh mcm2 hadiah dapat...alhamdulilah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...