Followers MamaTisya

Thursday, September 22, 2016

Sushi & Sashimi Family Feast @Agehan Japanese Restaurant, Grand BlueWave Hotel Shah Alam


korang pencinta makanan jepun tak???ni nk inform utk peminat makanan jepun 
moh kita kita ke Agehan Japanese Restaurant, Grand BlueWave Hotel Shah Alam  
kt sana ada promo sempena Sushi & Sashimi Family Feast
pelbagai sushi & sashimi disediakan...jom tgk uolssss




Pelbagai jenis Sushi seperti Makimono Sushi, Temaki Sushi, Nigirisushi dan Hosomaki Susho, menjangka akan dimanjakan dengan California Maki, Tori Katsu Maki, Shell lembut Ketam Maki, Cili Padi Tuna Mayo Maki, Agehan Temaki, Tamago Temaki, Tobikko Temaki, Shake Sushi, Grill Shake Sushi, Maguro Sushi, Chuka Idako Sushi, Unagi Maki, Avocado Maki dan Sushi mcm2 lagi.



Pelbagai jenis Sashimi seperti Maguro Sashimi, Shake Sashimi, Tako Sashimi, Ika Sashimi, Amaebi Sashimi, Unagi Sashimi, Aji Sashimi (Mackerel), Suzuki Sashimi (Seabss), Sanma Sashimi dan Hotate Sashimi. Tidak berhenti di sana, promosi ini juga menyediakan pelbagai Desserts dan Kek diikuti dengan minuman seperti teh hijau (panas / sejuk), Coffee & Teh dan Cordial.


tq Grand BlueWave Hotel Shah Alam  utk jemputan media 
ke Sushi & Sashimi Family Feast


ni antara sushi & sashimi yg sempat aku mkn...alhamdulillah sedap2 belaka



Restaurant Agehan Japanese terletak di tingkat 1A , Grand BlueWave Hotel Shah Alam yang menawarkan pelbagai masakan Jepun. Restoran ini telah mendapat pengesahan rasmi sijil HALAL daripada JAKIM pada 1 November 2009 .  Turut disediakan ruang makan yg besar untuk anda dan keluarga besar anda yang ingin menikmati hidangan masakan jepun di sini.



Merupakan Restoran Jepun Halal yang pertama di Hotel Bertaraf Lima Bintang Malaysia iaitu Hotel Grand BlueWave Shah Alam . Jadi tidak perlu risau, anda bole makan tanpa was was.


Sekarang tgh promosi Sushi & Sashimi Family Feast berharga serendah RM69.00 + untuk dewasa dan RM40.00 + untuk kanak-kanak (4-11 tahun). 

Promosi ini  hanya untuk Cuti Umum sahaja bermula dari jam 11.30pagi sehingga 2:30 petang untuk makan tengah hari dan 6.00 ptg sehingga 10:30 mlm untuk makan malam. Sushi & Sashimi tersebut disediakan oleh Chef Muhd ​​Rizza

Dicadangkan untuk membuat tempahan terlebih dahulu melalui talian 03-5511 8811 ext 2623. Semua harga adalah tertakluk kepada 6% GST. 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...