Followers MamaTisya

Tuesday, September 20, 2016

masak2 cuti sekolah di shah alam

lastweek cuti sekolah aku & tisya tido umh adik aku kt shah alam
so mlm utk dinner aku yg masak...jom layan gmbr


dinner spaghetti carbonara + meatballs



dinner nasi lemak..actually adik aku masak utk menu bfast 
so mlm aku just tambah lg goreng ikan bilis & telur mata...
tk lupa jus pran mango yg sedap


dinner ayam masak kicap bermadu...tgh masak, gas abis..mujur dh nk masak
nk resepi klik:



dinner ayam sambal bali..lama xmasak...
ni kali ke-4 masak menu ni dlm thn ni sejak die viral
nk resepi klik :

5 comments:

  1. Nyam2.. Menu2 yg membangkitkan selera especially ayam bali lama tak buat :)

    ReplyDelete
  2. adehh lapar la plak tgk pic mknn hahahhaa

    ReplyDelete
  3. malam2 baca entry ni trus kelaparan. adeyh!

    ReplyDelete
  4. adoi scroll tngh2 malam huurm.. telan ailioo je mampu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...