Followers MamaTisya

Wednesday, September 21, 2016

wordless wednesday #317



aritu geng whatsapp fwd screenshoot ni.... klakar baca caption tu
tp mmg gmbr2 Che Ta smua tk pandang camera
tp mmg suka tgk gmbr2 die yg cantik2 time kt overseas...nk2 ngan ank die si aisyah tu


ok ni versi posing merenung ke ufuk timur & barat hahaha
dlm group whatsapp geng aku smua dok gelak la sbb tringat posing ala2 che ta ni

8 comments:

  1. Hahahhahahha ini lawak adoiiii mengekek julia ketawa kat opis ni kak...korang dha kenapa hahhahaha

    ReplyDelete
  2. sepatutnya sorang jer kena pandang ke ufuk timur tu baru nampak outstanding mcm che ta.hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha lawak je caption tu.. tapi dia tak pandang pun gambar lawa.. apa lagi kalo pandang =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...