Followers MamaTisya

Thursday, January 19, 2017

jahit NameTag & Lencana


tp bkn aku ye yg jahit....kalo aku, mmg antar tailor je
sebelum ni samada mama ku or MIL je yg tlg jahit
kalini hubbyku plak yg nk jahit nametag & lencana kt tudung tu...so kita serah la kt die :)
aku bab jahit menjahit ni mmg tk minat & keras tgn, hrp maklum tu psl aku antar tailor je

3 comments:

eima said...

untung la enlaki terer menjahit ....
waktu fahim PRA dulu .. terkial2 aku menjahitnya .. amik masa dekat setengah hari

skrg ni dah terer dah .... takat 4 helai X 2 untuk alisha dan fahim tu ... tak sampai sejam dah siap dah .... tu pun jahit main2 tak bersungguh mata tgk tgk tv yg lebih .... ramai dok viral suruh gamkan je ... tp ai syg bj ... klu dah gam nanti tertanggal akan ade kesan ... dah nampak buruk ... syg ... mana tau nanti thn2 depan boleh sedekahkan bj tu pd yg kurang kemampuan ....

Ainniah Zulkefli said...

saya jahit dah minggu lepas. jahit jelujur je. boleh la kan. asal lekat. haha

el said...

wow hubby yg jahit..tabik spring hihi
el ritu sempatlah suh mil jaitkan..lau idok anto tailor je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...