Followers MamaTisya

Friday, January 6, 2017

Mangga Susu sedap kt Kampung Baru


aritu nk p dinner..ajak la hubby pi area kampung baru....situ kn byk tmpt mkn
cuma parking je payah skit
pastu aku tgk rmi btul org niaga Mangga Susu...terliur tgk


ni yg aku minum mangga susu kt Restoran Sukhumuvit Kampung Baru
sedap sgt....adoi teringat2 lg....dh la aku tgh sakit tekak ni
rasa nk terbang je p kampung baru skarang haha


yg ni minum kt Huzai Seafood Keramat Permai
sedap juga siap ada whipping cream 


yg ni plak kt sri gombak..sedap juga


1st time aku minum mangga susu ni masa outstation kt tawau sabah
sedap giler...nk2 kalo cuaca panas dpt minum mangga susu...nyaman tekak

tp dlm byk2 tu yg tersedap yg sabah & kampung baru tu


**ingtkan nk MC arini...aku xsihat blk..mlm td kuat batuk smp muntah..huhu
tp arini kj juga sbb ada benda urgent nk kena setel..mujur esok dh sabtu bole la rehat

5 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Sedap sungguh tengok mangga susu tu MT..
Banyak buah mangga nya yg pic atas tu..

Syafakillah MT..

ADEEYA said...

Hehehe. Orang mengandung kat sebelah terliur tengok air mangga susu. Sedap katanyaaa.

Azura Aziz said...

sedapnya nampak mangga susu tu ;)

Aju Mohit said...

sedapnya nampak air ni, memang meleleh ailio ;)

adianiez AIDA said...

ya Allah.
sedap nyer !!!
di tghari yg sungguh panas ni, memang tgk gambo ni menggugat iman!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...