Followers MamaTisya

Wednesday, January 4, 2017

kejadian di pagi 040117 ...masih berdebar :( :( :(

salam uolsss...ada yg masih bercuti ke? aku dh start kj arini
ari pertama bekerja dan pg td ada kejadian yg mendebarkan
mmg terkejut juga ni...masih rs berdebar...pg td hujan...jln pn licin
kejadian kt area kl sentral....time selekoh tu, tiba2 mcm kete aku terhuyung hayang
kiranya kete aku dh mcm tkleh control stereng tu, tiba2 kejap ke kiri kejap ke kanan...
nasibaik la xde kete byk or tkde kete yg laju...kalo tk sure berlanggar td huhu...
aku tk laju pn ..mayb jln licin kot...riso juga kot tayar tk ok....
smp opis td aku check tayar ok..tkde pancit or pecah huhu
masih berdebar2 lg ni dh smp opis td 7.45pg....
ya allah ...lindungilah aku dr sebarang perkara yg tidak diingini

**masih fobia drive kalo hujan, bila mengenangkan accident lastyear :(

7 comments:

Ann said...

allahuakbar kak..smg sentiasa dlm lindunganNya..amin..tc

CikLily Putih said...

ya allah... nasib baik tak jadi apa2 ek... balik kene pi check tayar tuh

Mama Zharfan said...

take care yer amy

Linda said...

Hati2 sis....semoga dipermudahkan....aamiin

Warisan Petani said...

Kalau kita langgar air atas jalan, tayar tak mencengkam, itu yang menyebabkan
kereta boleh berpusing sebab stering tak kontrol.
Berhati2lah.

Nour Adieb said...

trauma sungguh bawa keta time hujan lebat, aritu sampai x nmpk jln. rupanya dah tmasuk p jln yg btentangan. Allahu, nasib xda keta dr arah bertentangan

Julia Johari said...

Akak....Allahuakbar...seramnya juju baca...akak cpt hantar ke bengkel...cek kereta balik betul2...moga akak selamat selalu...juju risau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...