Followers MamaTisya

Monday, January 16, 2017

Nasi Dagang NOXXA


jumaat lps, mama ku whatsapp die masak nasi dagang guna noxxa
wah mama ku plak dh bli noxxa...yg sebelum ni MIL

kalo tanpa noxxa bole tahan lama sbb kalo nk sedap atleast nasi tu kena kukus smp 3x
hah dengan noxxa masak nasi dagang 7minit je
blk kj jumaat lps, singgah gombak la, dinner nasi dagang noxxa :)
mama ku kata rege dlm rm 700++

8 comments:

  1. makin terkenal noxxa ni macam memudahkan je nak masak pape.

    ReplyDelete
  2. Memang berguna sangat noxxa ni tapi harga dia. Hehe. Sedapnyaa nasi dagang

    ReplyDelete
  3. eh murah harganya tu, dengarnya sebelum tu cecah ribuan ringgit jugak harga periuk tu

    ReplyDelete
  4. kita pun dah ada noxxa ni. tapi tak try2 lagi huhu

    ReplyDelete
  5. Masak ayam tua guna ni boleh ke,
    Saya banyak ayam tua.

    ReplyDelete
  6. Nak beli gaklah periuk noxxa ni. Macam senang je nak masak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...