Followers MamaTisya

Monday, January 16, 2017

Nasi Dagang NOXXA


jumaat lps, mama ku whatsapp die masak nasi dagang guna noxxa
wah mama ku plak dh bli noxxa...yg sebelum ni MIL

kalo tanpa noxxa bole tahan lama sbb kalo nk sedap atleast nasi tu kena kukus smp 3x
hah dengan noxxa masak nasi dagang 7minit je
blk kj jumaat lps, singgah gombak la, dinner nasi dagang noxxa :)
mama ku kata rege dlm rm 700++

8 comments:

Raihanah Ahmad said...

pandai dah la buat nasi dagang :)

Mila Ahmad said...

makin terkenal noxxa ni macam memudahkan je nak masak pape.

Inani Hazwani said...

Memang berguna sangat noxxa ni tapi harga dia. Hehe. Sedapnyaa nasi dagang

Norliza Nordin said...

nampak sedap tu.. hihihi

Ann Ishak said...

eh murah harganya tu, dengarnya sebelum tu cecah ribuan ringgit jugak harga periuk tu

Azura Aziz said...

kita pun dah ada noxxa ni. tapi tak try2 lagi huhu

Adam said...

Masak ayam tua guna ni boleh ke,
Saya banyak ayam tua.

dilazfamily said...

Nak beli gaklah periuk noxxa ni. Macam senang je nak masak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...