Followers MamaTisya

Tuesday, February 14, 2017

Rambang mata tgk design tudung PUCCI


cuti thaipusam aritu aku pi jalan TAR
rambang mata tgk design tudung PUCCI
tp sayangnye yg ni smua jenis licin
tk dpt la aku nk beli sbb xbrp reti pki tudung jenis kain licin


so ni aku bli yg jenis kain bubble..senang nk pki
tambah lagi koleksi bubble pucci shawl aku
yg 1st aritu bli rm 20...kt jalan TAR murah lg la..selai rm15
kalo 2 helai rm 25...so dlm 12.50 each..ada juga rm 13

4 comments:

- dieyana - said...

adoi, bestnya tgk tudung bnyk2, duit tk berapa nk bnyk nih..hahha..lama tak ke jln tar

hanim said...

sy pun xreti pakai yg licin...sbb amy up kat fb sy pun carila pucci bubble ni..kat psr mlm je sy beli 15 hing satu...hehhe

eima said...

mmg cantik ... tak berkesempatan lg nk ke jln tar .. dah lama kot tak ke sana ... bertahun mungkin

Inani Hazwani said...

Memang lawa lawaa tapi kalau Nani pakai macam tak berapa nak jadi. Hahah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...