Followers MamaTisya

Tuesday, February 14, 2017

resepi Mangga Susu


hah aritu kn aku dpt sedozen whipped cream..so moh la wat mangga susu ni
actually tringat yg aku minum mangga susu sedap kt kampung baru aritu
so try wat sdiri plak ...mmg mudah je tp kesedapan tu depend jenis mangga tu
kalo dpt yg harum manis...lg ummmpppp


bahan2:

buah mangga, susu pekat, ais- whipped cream optional..tkde pn xpe


susu tu depend pd uols la nk manis mcm mana
ais tu 1 cawan....mangga dipotong dadu skit 
selebihnya blenkan smua ngan susu pekat+ ais


siap utk di minum...satu ltk whipped cream, 1 lg tk letak
buah mangga tu potong dadu la pastu masukkan dlm gelas tu
mudah kan tp yg aku minum kt kampung baru tu lg sodap hehe


5 comments:

Norliza Nordin said...

sedap sedappp hihihi

wahida said...

perghhhhhh...nak buatttt!!
tq bagi resepi!

Ann Ishak said...

saya kalau pegi umah mertua mesti singgah beli manggo shake sedap dekat kg baru tu :D

Azian Elias said...

kira macam lassi lah ni. sedap kan.. menu puasa nnt ni.

Inani Hazwani said...

Sedapnyaaa. Nanti nak try buat jugaklah. Hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...