Followers MamaTisya

Tuesday, February 28, 2017

Buah BIDARA



lately rmi plak nmpk kwn2 share gmbr mkn buah bidara
hah korang pernah mkn tak buah bidara??
aku 1st time merasa...ni MIL bli dr klate..die blk kampung
kt kl xsure kt mana ada jual..tkde plak kelihatan kt supermarket


kecik comei je buahnya..rasa mcm buah pear + epal ijo
crunchy gtu...sedap....manis buahnya...riso gk kot masam kn
nmpk ada org mkn ngan asam boi
tgh musim buah bidara la kot skarang

5 comments:

Inani Hazwani said...

Kann. Tengok ramai jugak yang share gambar buah bidara ni. Nani tak pernah makan buah ni

Julia Johari said...

Itulah tgk ramai yg share pasal buah bidara...x pernah makan jugak sis...tgk mcm epal comel kecik je hehe

Seorang Syed said...

Buah apa ek ni macam epal hijau ja. Sebab kalau dekat pahang buah bidara tu macam buah mata kucing :\

wahida said...

tak pernah rasa lagi buah bidara...rasa dia masam2 manis gitu ke? ke rasa masam je?

LYAfrina said...

Tak pernah jumpa n rsa lagi.. Mmg musim dia eh skarang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...