Followers MamaTisya

Tuesday, September 19, 2017

jarang masak on weekend


aku kalo weekend mmg jrg la masak sbb slalu kuar jln2
tp bila tk kuar, ada juga la aku masak tp jarang sgt la kn
tp weekdays pn jarang masak juga sbb MIL or hubby yg masak
ok moh ler layan menu2 yg aku masak ni


3menu je...mkn bertambah2 nasinya :)


lama xbuat ikan masak kicap...slalu ayam masak kicap je


gulai lemak udang cili padi fav ankdara juga



aku kn aritu br je baik dr demam so mkn xde slera



dpt hirup sup ayam + kentang ni mmg pembuka slera utk org tk sihat
tp daun sup tkde..janji dpt hirup sodap



kacang buncis goreng



ayam masak merah menu fav anakdara...kalo menu fav die mesti la die ckp
"mama masak macam masterchef"  :)

6 comments:

Amanda Suria said...

Akak pun last weekend masak biasa2 je dan tak dan nak amik gambar..malas...x tau la knp weekend lepas jadi pemalas sangat

hanim said...

sedapnya...sy weeken pun jrg masak..kalu msk pun untuk bekpes je sbb darissa tu bangun2 je lapar...hahhahah...

Azura Aziz said...

terbalik. kita weekend rajin masak sbb anak2 ada kat rumah. smua sibuk nak makan hehe..

sedap pulak tgk gulai udang dgn sup ayam tu...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kita weekend la kena masak sbb jarang kua weekend. time hari keje byk beli hahaha

Shahida Dzulkafli said...

Lama tak buat gulai lemak udang.. Sedap pula tengok menu nie..

Warisan Petani said...

Nampak sedap dan menyelerakan menunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...