Followers MamaTisya

Thursday, September 7, 2017

resepi Dadih Mangga yg sedap & mudah disediakan


dessert ni paling mudah tau....sbb apa aku kata mudah...resepinya ada kt blkng pek


so ikut je la sukatan yg diberikan tu
cumanya aku tambah gula bg manis extra skit...
so ikut tekak uols la..kalo rs dh ok manis tu xyah tmbh



taraaa...siap.....senang kn..sejukkn pastu masuk peti ais atleast semalaman...
pastu bole dihidangkan...lg sejukkk lg sodap
nk ltk dlm bekas kecik2 pn bole..bekas beso pn bole..dlm gelas pn bole..ikut suka uolsss la

kt pasaraya ada mcm2 jenis perisa dadih...so ikut suka la korang nk pilih perisa apa
aku slalunya mmg pilih perisa mangga tp yg pek dadih mangga ni aku tk bli
punya la lama...br aku nk buat kn ..mujur date expired hujung thn :)

5 comments:

Delimasari said...

boleh ler cuba
kat giant ada tak?

mama tisya said...

makwe..ada kt giant, aeon, tesco

Mimi Azirah said...

Sedapnya. Kalau tambah dengan mangga potong confirm lg meletop kebabom

admin said...

aku kalu mangga ni memang terpedaya weiii..sedap hahahha

atiehilmi dot com said...

rajinnya buat puding !! atie tak brape nak rajin sebab tak de sape nak makan.. huu~ kalau atie teringin nak makan, kena la beli.. haa.. ni jual tak ? hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...