Followers MamaTisya

Monday, October 3, 2011

ramai yg nangis smlm...tp aku tk nangis :-p


naper aku tk nangis ek..jgn marah ye kwn2
sebab aku dh lama tk tgk STANZA CINTA
tp smlm sebab episod akhir so kena la tgk
tp rata2 rmi tk suka Amni akhirnya kawin ngan Taufik
smua org nk Amni kawin ngan Irfan
tp nk wt camner..ajal maut jodoh pertemuan di tgn Allah



bole kira beberapa kali je tgk citer ni
even aku peminat Aaron Aziz
tp tktau naper tk follow sgt citer ni
mayb jln citernye slow skit kot
tk mcm NORA ELENA:)


part irfan dh meninggal ni
ada member aku siap komen "irfan mana..."
sure die tk tgk langsung citer ni..hehehe
tp tkleh blah anak dara aku la
kusyuk tul menghayati
tp bila part nangis tu bole plak die ckp kt ayah die
"ayah...tgk mama nangis.."
padahal aku xnangis pn
cz die tau mamanye asal tgk citer sedih sure nangis :-p


**saper2 yg terlps tgk episod last smlm..
p ler tgk kt tonton.com.my

9 comments:

  1. aku pn xnanges wei..sbb aku xtgk pn..ekekekek:D aku xfollow arr cite tu..sbb aku xsuka heroin dia..xpndai blakon..hehee..

    ReplyDelete
  2. hee tak layan plak citer ni..:p

    ReplyDelete
  3. x nangis tp sedih gak la... :)

    ReplyDelete
  4. saya tak nengok pun ending dia...dok dengar dari dalam bilik ja...tapi mang dah lama tau ending dia kan sebab dah lama dok khatam novel stanza cinta ni...hehehe

    ReplyDelete
  5. na ten gok gak smalam..sbb tengok Fb kak amy la..tetibe teringin nak tengok..;

    ** kak..tgk tak cter nada cinta????bestt...

    ReplyDelete
  6. sue pon dah tgk jugak...sedey jugak...mmm..irfan mati..mmm

    ReplyDelete
  7. hahaha mula tu pn aku mcm wonder gak
    irfan mana ni..pastu br dpt tangkap cerita stanza tu

    aku pn xfolow..rse xpernah tgk kot

    ReplyDelete
  8. kita mgm nanges
    sampai damia tgk je
    dia tanya mama lap la air mata tu
    kita ckp malas..
    pastu dia ckp
    biar mia lap ek pakai selimut hahahaa
    dia yg tukang lap air mata malam tadi

    ReplyDelete
  9. ala tak tengok, nanti nak tengok kat tonton la

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...