Followers MamaTisya

Tuesday, August 14, 2018

cempedak goreng & rezeki buah lagi...alhamdulillah


makmertua adik aku dtg kl bawa buah2 ni dr pokoknya kt kedah
meriah btul ada manggis, rambutan, duku & cempedak


asyik tgk rmi yg update buah cempedak..akhirnya dpt gk merasa
makmertua adik aku bg sebiji cempedak kt aku
smlm blk kj..MIL aku dh siap gorengkn...semerbak baunya
aku suka ratah gtu je...yummmm


ni plak bos bw lagi buah ke opis..kalini duku & rambutan

mmg kalini  byk btul buah aku dpt mkn..alhamdulillah

9 comments:

  1. Banyak yang amat.. Sangat beruntung mama tisya dapat merasa buah-buahan itu..
    LZ mampu tengok sebab masih belum berkesempatan beli, huhuhu

    ReplyDelete
  2. uuish sedapnya. suka lagi ranum goreng peergh =D

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaa makannn... uishhh, jeles.. hehe

    ReplyDelete
  4. Bestnya cempedak goreng.
    Kalau buah sendiri lagi best dapat goreng banyak boleh makan sampai lebam hehehe...

    ReplyDelete
  5. mmg rezeki sungguh tu...i pun ada dua biji cempedak MIL bagi, ingat kalau tak hari ini atau esok, nak buat cempedak goreng...

    ReplyDelete
  6. Semalam pun hakak baru lepas makan cempedak goreng MT. Ada kawan husnand bagi.... puaslah makan bila goreng sendirikan....
    Kiranya bulan awak kenduri buahlah ek hihi

    ReplyDelete
  7. buah2 febret ejulz semua ni. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...