Followers MamaTisya

Thursday, August 23, 2018

keje ke???

syok la yg sambung cuti kn nk plak smlm hujan lebat
tp aku keje arini...walaupun penat benornya....
nasibaik la cuti sekolah so kuar lmbt pn td masih smp opis sebelum 8am
sempat la lena jp kt surau..cite aidiladha nanti update
nk update menu exotic ~ PERUT LEMBU ni dlu
stiap kali aidiladha dpt mkn...yummmmyyy


perut muda air asam utk lunch


perut tebal air asam utk dinner

tk ramai org mkn menu exotic ni..tp percaya la ..sodap sgt

10 comments:

  1. Sedapnya babat makan mcm ni. pernah makan tapi tak reti buat.. yummy sgt tu.

    ReplyDelete
  2. Perut muda tu paling SA suka...sodapppp

    ReplyDelete
    Replies
    1. aidiladha je la nk jmpa menue exotic ni yg fresh

      Delete
  3. ni bahagian yang kena berus sental tu kan.. hehehe.. makan yang part perut yang ade bulu2 tu.. yang jenis tube tu tak reti makan =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye btul..kena cuci sental kekotoran dlu hehe

      Delete
  4. Perut nie kalau masak lemak sha makan.. Masak macam nie tak pernah.. Sha cuti hari rabu je.. hari lain kerja.. kikiki

    ReplyDelete
  5. aida ni sejenis yg akan cuba apapun makanan.
    yg ni, mcm lom cuba lah.
    perut ayam tu biasa dah, amy.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...