Followers MamaTisya

Thursday, December 12, 2013

40 sen & 50 sen

kalo makanan kt bwh ni rege 40 sen & 50 sen mmg rmi yg serbu kn
ni bkn rege sen2 tp dh naik byk sen :)
smua benda dh naik rege kn tp sbb sedap bli jugak

fav red velvet cupcake dlu rm 8.40 naik 40sen jd rm 8.80
biasa deco cream cheese mcm bunga kn..ni sbb nk krismas tu psl deco camni
aritu ada yg tnye bli ktner ...kedainye dlm pavilion

 yg ni plak nasi kukus ayam goreng rempah
naik 50 sen...dlu rm 5.00 now rm 5.50

12 comments:

  1. Bab nie barang naik (BN) kadang-kadang tak significant pun... Katakanlah ayam naik 0.50 sen kan... takkanlah ayam sepotong naik 0.50 sen jugak...

    ReplyDelete
  2. kalau campur dua2 dah singgit dah tu..
    tu baru sorg makan.
    hehe..
    thn depan braper sen pulak naik.

    ReplyDelete
  3. Skang nie semua bende naik harga..

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhh byk brg dah naik ni
    xtaulah apa akan jd 10taun nti huhu
    bwk bekal lah gamaknye haha

    ReplyDelete
  5. semua bende dah naikkk....haishhh...

    ReplyDelete
  6. btoi la.. semua arga naik skrg ni...
    klau sedap naik p la byk mana pon totap jd pojaan kan hehe

    ReplyDelete
  7. Mahalnya Cupe Cake sampai RM8...

    ReplyDelete
  8. org yg bergaji tinggi mampu le mkn makanan mahal mcm tu. org yg susah meski pun suka nak makan..apa kan daya..hehee

    ReplyDelete
  9. Sekarang makanan apa sume dah naik.. rm50 pon dah macam rm10 jer sekejab jer dah habis satu hari.. sabar jer la.

    nampak sedap cup cake tu amy. lama tak g pavilion.

    ReplyDelete
  10. semua dh nek kan..
    tp red velvet kecik tu rege 8.80 noh? sedap punya psl tk per layan kan dulu..hehe

    ReplyDelete
  11. sedap nye nasi kukus... esk2 ntah2 jd rm10 sebungkus kan...huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...